عضو شورای شهرتهران گفت: ۱۳هزار و ۵۰۰ پلاک در منطقه ۱۷ و ۱۸ در حریم راه آهن وجود دارد که این موضوع ساکنان را مستاصل کرده است.

حريم راه آهن

به گزارش‌همشهری آنلاین، حبیب کاشانی که امروز به منطقه ۱۷ رفته بود، در این باره گفت: با وجود اینکه وزارت مسکن با شهرداری تهران و منطقه تعاملاتی انجام داده، اما هنوز این اقدامات به نتیجه نرسیده است. بنابراین امیدوارم به زودی این ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از نابسامانی به وجود آمده، خارج شوند.

کاشانی با اشاره به وجود بافت فرسوده در منطقه ۱۷، اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که مردم این منطقه دارند، زیاد بودن بافت فرسوده است که معضلات زیادی ایجاد کرده است. در سال‌های اخیر ضوابطی که وجود داشته، برداشته شده است و عملا شهرداری‌ها در کمک کردن به مردم دچار آسیب شده‌اند؛ بنابراین این گونه نشست‌های چهره به چهره مشخص می‌کند که مشکلات در کدام بخش‌ها وجود دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مشکل عمده دیگری که در این منطقه وجود دارد درخصوص بحث راه آهن و حریم آن است. مردم منطقه تا زمانی که راه آهن به زیرزمین انتقال پیدا نکرده بود با مشکلاتی از جمله سر و صدای عبور قطار مواجه بودند حال که راه آهن به زیر زمین انتقال پیدا کرده، حریم آن همچنان باقی مانده  و باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

کد خبر 672826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha