می‌خواهیم نمایشگاه نقاشی جذابی را به شما معرفی کنیم. اینجا بچه‌ها نقاشی‌های کودکانه‌شان را به شما می‌فروشند. پس برای بازدید از نمایشگاه پول نقد همراهتان باشد، چون قرار است متفاوت‌ترین تابلوهای نقاشی هنرمندان کوچک پایتخت را بخرید و به خانه ببرید.

نقاشی کودکان

همشهری آنلاین - سمیرا باباجانپور: مجموعه فرهنگی و ورزشی چوبک که سال‌هاست در سرای محله سازمان برنامه جنوبی فعالیت می کند، این‌بار با برپایی نمایشگاهی خلاقانه از آثار و دست‌سازه‌های کودکان پایتخت سعی دارد تا به کودکان بیاموزد توانمندی‌هایشان را باور کنند.

«مرجان قیدر»، مدیر مجموعه فرهنگی - ورزشی چوبک و نایب‌رئیس کمیته بازی و ورزش کودکان استان تهران در این باره می گوید: «تفاوت این نمایشگاه در این است که تابلوهای کودکان به فروش می‌رسد. از والدین خواسته‌ایم تا همراه خود پول نقد بیاورند. آنها بعد از بازدید از نمایشگاه تابلوی مورد نظرشان را می‌خرند و با این کارحس اعتماد به نفس و خودباوری کودک تقویت می‌شود.»

اینجا کودکان نقاشی‌هایشان را می‌فروشند

۱۰۰ اثر از دست‌سازه‌های کودکان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. قیدر با تاکید بر خلاقانه بودن نقاشی‌ها می‌گوید: «قبل از هر نقاشی، داستانی برای کودکان خوانده می‌شود و کودک بر اساس خلاقیت و تصوراتش نقاشی را می کشد.»

او درباره تاثیر برپایی نمایشگاه‌های کودکانه می گوید: «وقتی کودک حاصل زحماتش را روی دیوار می‌بیند و نظاره گر مهمانانی است که به تماشای نقاشی او آمده‌اند، حس دلگرم‌کننده‌ای پیدا می‌کند. به‌خصوص وقتی نقاشی‌اش خریده می‌شود و پول دریافت می‌کند، کارش برایش هیجان‌انگیزتر می‌شود و این برای تقویت اعتماد به نفس او مفید است.»

اینجا کودکان نقاشی‌هایشان را می‌فروشند

نمایشگاه نقاشی دست‌سازه های کودکان از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری نور در بلوار آیت‌الله کاشانی برپاست.

کد خبر 672780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha