آزمون‌های خطای دید تست‌هایی سرگرم کننده هستند و اغلب ما گاهی آنها را امتحان می‌کنیم اما ویژگی‌ای در این آزمون‌های بصری وجود دارد که می‌تواند شخصیت ما را تحلیل کند. در این تست، شما با کمک خطای دید، متوجه تلقی دیگران از شخصیت خود خواهید شد.

مغز

به گزارش همشهری آنلاین، آزمون‌های خطای دید تست‌هایی سرگرم کننده هستند و اغلب ما گاهی آنها را امتحان می‌کنیم اما چه ویژگی‌ای در این آزمون‌های بصری وجود دارد که می‌تواند شخصیت ما را تحلیل کند؟

نحوه عملکرد مغز در برابر تصاویر و نقاشی‌های هوشمندانه، نه تنها سطح ادراک ما را مورد آزمایش قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند چیزهایی در مورد شخصیتمان هم بیان کنند. اغلب افراد بعد از چند ثانیه تصاویر دیگری هم در یک نقاشی خطای دید تشخیص می‌دهند اما اولین ادراک مغزی است که می‌تواند نشان دهد کدام سمت مغز غالب است و به نوبه خود می‌تواند نشانگر برخی ویژگی‌های شخصیت ما باشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نگران تصور دیگران از خودتانید، پس این تست تصویری را ببیند و آنچه را که در ابتدا به ذهنتان رسید یادداشت کنید؛ آگاهانه یا نا آگاهانه، ما همیشه به شیوه‌ای خاص رفتار می‌کنیم تا تأثیر مثبتی بر دیگران بگذاریم. پس به این تصویر نگاه کنید؛ اولین چیزی که ببینید به شما خواهد گفت که اطرافیان ممکن است در مورد شما چه فکری کنند.

دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند؟ با کمک این آزمون بفهمید
اولین چیزی که در این تصویر می‌بینید چیست؟

۱. اگر تصویر یک زن را دیدید:

این نشان می‌دهد که شخصیت شما به سخاوتمندی متمایل است. اطرافیان شما، دیدگاه مثبتی را که نسبت به زندگی دارید تحسین می‌کنند. وقتی در یک گروه هستید، کارایی خوبی دارید و فردی با انگیزه بالا به حساب می‌آیید. شما خود را به یک هدف متعهد و آن را دنبال می‌کنید. مهارت‌های اجتماعی خوبی دارید؛ در دریافت سیگنال‌های ظریف اطراف، احساسات دیگران و زبان بدن آنها دقیق هستید.

شما همدلی کردن را بلدید و مراقب هستید که با حرف‌هایتان به کسی آسیب نزنید. با این حال، از آنجایی که شما به راحتی تحت تأثیر انرژی اطراف خود قرار می‌گیرید، در مورد معاشرت‌های خود بسیار انتخابگر هستید. شما در وضعیت عاطفی متعادلی هستید و به راحتی می‌توانید مرزهای سالمی را در مورد دیگران تعیین کنید.

۲. اگر صورت یک مرد را دیدید:

شما به خوبی می‌توانید احساسات و عواطف خود را در درونتان نگه دارید. حتی اگر چیزی عمیقاً شما را آزار دهد در ظاهر شما آشکار نخواهد شد. در گروه، شما به رهبری و سطح انرژی بالا شناخته می‌شوید. در تصمیم‌گیری‌های خود بسیار تحلیل‌گر و محکم هستید. اگرچه ممکن است فردی ساده دل به شمار بیایید، اما به این معنی نیست که کورکورانه از جمع پیروی می‌کنید. شما کنجکاو و سرراست هستید و مردم دوست دارند در اطراف شما باشند زیرا انرژی مثبت بسیار قوی‌ای دارید.

از آنجایی که برای افراد زندگیتان ارزش زیادی قائل هستید، همیشه آنها را در اولویت قرار می‌دهید. با این حال، گاهی اوقات احساس می‌کنید باید به شما اطمینان داده شود که شما نیز دوست داشتنی هستید.

کد خبر 672191
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    چون فقط خدا از باطن ما خبر دارد لذا دیگران در اکثر موارد درباره ما اشتباه می کنند و گاه تحت تاثیر دروغگوها، حقه بازها، حسودها، بدبین ها، بدگوها، زیر آب زن ها، دشمنان و اهل نفرت حتی چیزی که واقعیت ندارد را نیز باور کرده با ساده لوحی و زود باوری خود حتی به ما آسیب هم بزنند و به جز نوابغ و افراد سالم و عاقل و آگاه که تحت تاثیر دروغ قرار ندارند یک شناخت سطحی کسی به غیب متصل نیست از اسرار درونی ما یقینی آگاهی داشته باشد اگر این طور بود دیگه ان قدر توی جامعه مشکلات نبود و منظورم از ما خودم نیست یک اصطلاح کلی است.