شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: عملیات بهسازی آسفالت معابر این منطقه که شامل بیش از یک هزار تن لکه گیری دستی و ۵ هزار تن روکش مکانیزه بوده، انجام شد.

منطقه یک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری در این باره گفت: معابر منطقه یک به دلیل کوهپایه‌ای بودن، شرایط آب و هوایی، بارندگی و کاهش دما نسبت به سایر مناطق، دچار نابسامانی شده بود که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰ نقطه از معابر شهری منطقه به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شد.

افشاری گفت: عملیات اجرایی شامل بیش از یک هزار تن لکه گیری دستی و ۵ هزار تن روکش مکانیزه بوده و در حال حاضر ده اکیپ لکه گیری و دو اکیپ مکانیزه در منطقه فعال شده و سومین اکیپ مکانیزه نیز در هفته پیش رو شروع بکار می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک افزود: لوله گذاری، تعریض، پیاده‌رو سازی، اجرای تک جدول و کانیو، اجرای نهر سرپوشیده از دیگر اقدامات اجرایی در حال انجام در طرح نگهداشت شهر در حوزه فنی و عمرانی است.

کد خبر 671723
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    0 0
    با سلام و احترام لطفا به مسئولین شهرداری بفرمایید مناطق جنوب شهر نیاز بیشتری به لکه گیری آسفالت و در مناطقی تعویض آسفالت خیابان های دارند.