مجموع نظرات: ۱۰
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
۱ نفر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران از رانش زمین در بزرگ‌ترین اتوبان پایتخت خبر داد.

ترافیک - بزرگراه - ترافیک تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: ساعت ۹ صبح امروز شاهد رانش زمین در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت قبل از پل بزرگراه شهید چمران بودیم. رانش زمین در قسمت تپه فضای سبز مجاور بزرگراه منجر به ریخته شدن خاک بر سطح بزرگراه شد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران، بر اثر این اتفاق شاهد ترافیک سنگینی در این محدوده هستیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در محل مشغول عملیات هستند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: مسیر مسدود نیست اما تردد خودروها به کندی انجام می شود که با تلاش عوامل شهرداری تا دقایقی دیگر محل ایمن سازی خواهد شد. عوامل پلیس راهور در جهت آسان شدن تردد شهروندان در محل حضور دارند.

کد خبر 671179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • فلاح IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    19 2
    😀😀😀😀😀😀😀
    • Majid IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      1 0
      😄😄😄😄😄😄
  • رهگذر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    این اداره جات رو از تهران ببرید شهر دیگه
  • عدالت IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    4 0
    یه نگاه به ساخت و ساز های این مسیر بندازید خواهید فهمید علت چیست . تمام ارگان ها و ادارات دولتی چگونه متصرف شدند ؟
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    2 0
    بیاد تهران رو نابود کنه اگه رانشی هم رخ بده اون مسافر کش بد بخت نابود میشه تو اون اتفاق
  • Majid IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    😄😄😄😄😄😄
  • صحرا IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    4 0
    پیشنهاد بدین به دولت و مجلس که تردد خودرو متوقف بشه داخل تهران و همه با اتوبوس و مترو و دوچرخه و موتور و آژانس مثل ۱۳۳ و اسنپ و ... و حتی شده گاری با اسب که خیلی هم قشنگتره 😁 در لاین های جداگانه تردد کنند و مردم از خودروهایشان برای مسافرت خارج از شهر استفاده کنن طوری که ماشینها در خروجی شهر در پارکینگهای عمومی بدون مالیات و عوارض پارک شوند یا با کمترین نرخ ممکن مثلا روزی ۱۰۰ تومان که برای هر ماشین میشه ماهی ۳هزار تومان که درسته ناچیزه ولی حساب کنین چندتا ماشبن اونجا پارک میشه هم مال ساکنین تهران هم مسافرایی که هرروز میان تهران . باید همچین قانونی که خیلی ساده هم هست و در کشور همسایه هم بعضی از جزایرش بدون خودرو تردد میکنن بخاطر پاک موندن هوا و خیلی مسائل دیگه که بهتر میدونیم . فقط کافیه ماشینهای توی پارکینگ خونه منتقل بشن به بیرون شهر 😂 و دوچرخه سواریتون رو قوی کنید فقط امیدوارم قیمت دوچرخه و موتور بالا نره بلکه قیمتها به یک چهارم برسه تا به این هدف برسیم که آلودگی بشدت میاد پایین و خبری از ترافیک و پیر شدن نیست دیگه😁