نماینده مجلس دهم با اشاره به صحبت‌های ساختارشکنانه فائزه هاشمی درباره تحریم سپاه و نیز درباره پیامبر اسلام(ص) گفت: فائزه هاشمی شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته است.

محمدجواد ابطحي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید محمد جواد ابطحی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های ساختارشکنانه فائزه هاشمی گفت: صحبت های فائزه هاشمی در خصوص تحریم سپاه و نیز درباره پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را که شنیدم ابتدا باور نکردم و تصورم بر این بود که  این سخنان شایعه است ولی در کمال ناباوری دیدم که ایشان چنین اظهار نظرهای ساختار شکنانه ای داشتند.

وی افزود: البته از فائزه هاشمی و بقیه اعضای خانواده مرحوم هاشمی بعید نیست که چنین صحبت هایی را مطرح کنند. با نگاهی به حواشی درباره مهدی هاشمی و ماجرای نیک آهنگ کوثر متوجه می‌شویم که این افراد برای فشار به جمهوری اسلامی گوی سبقت را از ضد انقلاب خارج نشین هم ربوده اند. تا جایی که می توان گفت از اعضای سازمان منافقین هم تند تر عمل می‌کند.

نماینده مجلس دهم با تقبیح اظهارات تازه منتشر شده از فائزه هاشمی درباره پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) گفت: البته از این جریانات توقعی جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی نمی‌رفت، اما سخنان سخیف درباره پیامبر اسلام(ص) از سوی کسی که همه چیزش را در جمهوری اسلامی به دست آورده است، غیر قابل تصور بود.

وی ادامه داد: فائزه هاشمی تا کنون سعی در تخریب نهادی دارد که امام در وصف آن فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اما اکنون وارد فاز تخریب پیامبر مکرم اسلام(ص) شده است.

وی افزود: اقدامات فائزه هاشمی به گونه است که می‌توان گفت شمشیر را در مقابل اسلام و نظام از رو بسته است. پیش از این نیز محسن هاشمی برادر فائزه هاشمی در واکنش به سخنان ساختارشکنانه پیشین وی عکس العمل درخوری نشان نداده بود، در حالی که توقع می رفت از اظهار نظرهای ساختار شکنانه خواهرش اعلام برائت کند.

ابطحی گفت: این قبیل اقدامات فائزه هاشمی سابقه طولانی دارد که از جمله آن می توان به دیدار وی با حلقه بهائیان اشاره کرد. سوال من از قوه قضاییه این است که چرا وقتی نوبت به خانواده هاشمی می رسد کوتاه می آیند؟ اگر این حرف ها را کس دیگری زده بود با وی چه برخوردی می کردند؟ مدعی‌العموم باید وارد شود چرا که این اقدام را می‌توان در راستای کد دادن به بیگانگان جهت تحریم  و فشار بیشتر بر مردم دانست.

نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: جرم سپاه این است که اجازه نداده استقلال کشور به عنوان یکی از مبانی جمهوری اسلامی از بین برود و خون های عزیزی را در راه رسیدن به این هدف تقدیم کرده، سپاه هر جایی که وارد شده افتخار آفرینی کرده است.

کد خبر 671167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 35
  • دیده بان IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    4 145
    فکر کنم این خانم بهایی باشه چون ارتباط نزدیکی با بهائیت داره .
  • IQ ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه نامسلمان از دنیا نریم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    20 7
    این خانواده شمشیرشون کجا بود اینها فقط جیبهای بزرگ دارن
  • ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    29 88
    آقای سید محمد جواد ابطحی اگر راست می‌گویید با خانم هاشمی جلسه مناظره بگذارید ویکطرفه قضاوت نکنید یکطرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی بودنه بلکه ایشان دلایل مستدلی داشته باشند
  • سیامک IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    13 21
    ایشان اخرین کاری که بعدا خواهد کرد اینست از مرز فرار خواهد واعلام می کند که از اسلام برگشته و بهایی شده است
  • فرزاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    19 26
    ملت ایران منتظرمحاکمه فائزه هاشمی این جرثومه فساد وتباهی هستند .جناب آقای اژه ای اگر شما انتقام پیامبرخدا(ص)وسپاه عزیز اسلام را ازاین منبع فساد نگیرید مدیون خدا وپیامبرخدا وشهدا وانقلاب ورهبری هستید وما جان برکفان انتقام خواهیم گرفت وسقطش خواهیم کرد.
    • DE ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 1
      از جانب شخص خودت حرف بزن
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    10 14
    فائزه مدتهاست منافق وبهایی شده ومامور جاسوس انگلیس وبه مرور باطنش اشکارمیشود
  • فرزاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    6 27
    فائزه هاشمی سلمان رشدی امروزی است بایدبه هلاکت برسد وروانه دوزخ شوداگر قوه قضائیه دست بکارنشودووظیفه اش درقبال پیامبرخدا وحافظین امنیت کشورانجام ندهد ملت ایران اسلامی وگروه امربه معروف حتما این کارراخواهندکردشک نکنید این هندجگرخواربایدازصفحه روزگارمحوشودتا خدا وپیامبرخدا وشهدایمان ازمارضایت داشته باشند.انشاالله
  • ناشناس IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 10
    شاید ابن خانم خواسته با این سخن عکس العمل مردم و مقامات را درباره حذف نام سپاه از لیست را تحریک کند . اخر از ستون پنجم چه انتظاری دارید و شاید هم بیماری خودنمایی افراطی به خاطر دوری از قدرت
  • جوادی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 9
    شعار ما همچنان مرگ بر امریکاست و سپاه بزرگ هیچ باکی ازتحریم ندارد ./.
  • ناشناس . IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 4
    فائزه هاشمی مثل پدرو سایراعضای خانواده ازاول راهشون بیراهه بود.الانم که دیگه علنا خط سیاسی ودینی اش محرز وآشکارهست.اماچیزی که سؤاله اینه که چرا قوه قًضاییه عکس العملی ازش سرنمیزنه .باتشکر
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 3
    ایشان همان دوچرخه سوار خودمان هستند خدا ایشان به پدرشان ملحق کند تا مردم یک نفس راحتی بکشند