بهار که می‌شود، رنگ زیر پوست تهران می‌افتد، سبز، رنگ غالب می‌شود و بعد از دل آن، دنیای از زیبایی‌های دیگر بیرون می‌آید. باغ ایرانی در ده ونک تهران این روزها میزبان لاله‌های رنگارنگ است؛ جشنواره زیبایی که از شهروندان میزبانی می‌کند.

باغ ايراني

به گزارش همشهری آنلاین، بازدید از این باغ رایگان است. اگر با خودروی شخصی برای بازدید باغ زیبای قلب تهران می‌روید، نگران پارک خودرو نباشید، چرا که از خوبی‌های این بوستان این است که پارکینگ عمومی رایگان دارد و با وجود ازدحام زیاد خودروها در خیابان‌ها، با مشکل جای پارک مواجه نخواهید شد.

همجنین برای دیدن این باغ زیبا، محدودیت زمانی ندارید، اما بهتر است که در روشنایی روز و درروزهای بهار به این باغ بروید تا بتوانید از مناظر زیبای آن به خصوص لاله‌ها لذت ببرید. اگر به عکاسی علاقه دارید باید به شما بگوییم این باغ محلی عالی برای ثبت عکس‌های فراموش نشدنی است.

از چه مسیرهایی به باغ ایرانی برویم؟

برای رفتن به بوستان ایرانی ده ونک مسیرهای مختلفی وجود دارد. با هر وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید به بوستان باغ ایرانی بروید. بهتر است که اول خود را به میدان ونک برسانید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به میدان ونک ایستگاه مترو مصلی امام خمینی(ره) یا ایستگاه حقانی هستند. همچنین آنهایی که انتخابشان برای سفرهای شهری اتوبوس است، می توانند  با بی. آر. تی.  خودشان را به میدان ونک برسانند. مسیر دیگر برای رفتن به باغ ایرانی ایستگاه مترو توحید است؛ از آنجا باید سوار خط ۱۰۴ یا پایانه جنوب به پایانه شهید افشار اتوبوس‌های بی. آر. تی. توحید شوید و بعد از ۵ ایستگاه در ایستگاه پل مدیریت پیاده شوید و با تاکسی به باغ ایرانی ده ونک تهران بروید.

گزارش تصویری زیر، زیبایی‌های باغ ایرانی را در روزهای آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ به تصویر کشیده است.

عکس: همشهری آنلاین- مناعادل

کد خبر 670762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha