بازارچه خوداشتغالی بانوان کارآفرین منطقه ۵ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵، اداره امور بانوان و همراهی مدیریت مجموعه ارم سبز در پارک ارم آغاز به کارکرده است.

بازارچه خوداشتغالی زنان

همشهری آنلاین - سمیرا باباجان پور: محمدباقر فرهند، سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، درباره افتتاح این بازارچه گفت: «برنامه‌های متنوعی در شب‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ۵ برگزار می‌شود. در این راستا، توجه به فعالیت‌های فرهنگی و نوآورانه و اهتمام به تشویق بانوان کارآفرین مورد مهمی است که مورد توجه شهرداری منطقه ۵ قرار دارد. بازارچه خوداشتغالی بانوان کارآفرین نمایشگر توانمندی و تلاش بانوانی است که سعی دارند با خلاقیت اقتصاد خانواده را رونق ببخشند. ۶۰ غرفه در این بازارچه وجود دارد و در راستای افزایش ظرفیت‌های نوآورانه و کارآفرینی، بانوان به معرفی فعالیت‌های خود در این زمینه اقدام می‌کنند.»

کسب‌وکار زیر سایه خلاقیت زنانه

در این بازارچه شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان نیز به فعالیت‌های جذاب فرهنگی مشغول هستند و فرصت خوبی است تا شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان در کنار استفاده از امکانات گوناگون تفریحی مجموعه ارم، از این بازارچه خوداشتغالی دیدن کنندو با دست آفریده‌های بانوان خلاق منطقه ۵ آشنا شوند.

کد خبر 670163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha