به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه‌های متنوع جشن و شادی در قالب «باغ رمضان» از امشب در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

عباس آباد

به گزارش همشهری آنلاین، این برنامه‌های ویژه که در قالب «باغ رمضان» با شعار «لبخند دل‌ها» به مدت ۳ شب از امشب پنج‌شنبه ۲۵ تا شنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهدشد، از ساعت ۲۱ تا پاسی از شب میزبان شهروندان است.
بر این اساس امشب ۲۵ فروردین «محسن میرزاده» به همراه گروهش اجرای برنامه خواهدداشت و فردا شب نیز (جمعه ۲۶ فروردین) کنسرت بزرگ «سید حسام الدین سراج» پذیرای مراجعان است. همچنین شنبه ۲۷ فروردین نیز کنسرت بزرگ «سالار عقیلی» به همراه گروه «کایر» در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود.

مدیریت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد این برنامه را با هدف ایجاد نشاط و شادی در میان خانواده‌ها و همچنین با رویکرد گرامی‌داشت این ایام فرخنده با حضور بزرگان موسیقی سنتی کشور تدارک دیده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید حقانی،بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد مراجعه کنند.

کد خبر 669799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha