دیشب به علت از کار افتادن موتور هواپیمای کیش به تهران خلبان بنا به دستور، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان کرد.

حسن رضایی فر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره گفت: خلبان پرواز ۵۷۱۳ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر پروازی کیش به تهران با ۱۵۹ مسافر از کیش به تهران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته ۲۳ فروردین به علت آنکه  موتور هواپیما در قسمت سوخت رسانی دچار مشکل می‌شود، اقدام به فرود اضطراری می‌کند.

به گفته مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری خلبان بنا به دستور العمل اقدام به خاموش کردن موتور هواپیما می‌کند و ضمن اعلام فرود اضطراری در نزدیک‌ترین فرودگاه مقصد که استان اصفهان بود، فرود می‌آید و  هیچ آسیبی به هیچ یک از مسافران این پرواز وارد نمی‌شود،  از سوی دیگر تمامی نهادها آمادگی کامل برای امداد رسانی داشتند.

همچنین شرکت آتا بلافاصله پرواز جایگزین به استان اصفهان اعزام کرده و در ساعت ۳ بامداد شب گذشته مسافران کیش به تهران به مقصد رسیدند، هم اکنون هواپیما رفع عیب شده و آماده برای فعالیت پروازی است.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده بود که هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا از مبدا کیش به مقصد تهران به دنبال اعلام وضعیت اضطراری و به دلیل از دست دادن یکی از موتورها در فرودگاه اصفهان فرود آمد. تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر اعلام شده است.

کد خبر 669551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha