همشهری آنلاین: کریستین رونالدو ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد از سوی اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال به عنوان بازیکن سال انتخاب شد.

به گزارش سی‌ان‌ان  اتحادیه بین‌المللی بازیکنان حرفه‌ای که 57 هزار و پانصد عضو دارد روز دوشنبه اعلام کرد رونالدو که فصل پیش 42 گل در لیگ‌برتر انگلیس و لیگ‌قهرمان اروپا به ثمر رسانده‌ است در رای‌گیری بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.

رونالدو در این باره گفت: واقع جالب است که بازیکنان حرفه‌ای همکار من در سراسر جهان که تعدادشان به بیش از 50 هزار نفر می‌رسد انتخب شده‌ام.

رونالدو همچنین یکی از پرامید‌ترین نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا و توپ طلایی اروپا که توسط مجله فرانس‌ فوتبال اهدا می‌شود به شمار می‌رود.

رونالدو درباره کسب عنوان بهترین بازیکن اتحادیه بین‌اللمی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال گفت: من می‌خواهم از تمای هم‌تیمی‌ها و مربیان و تمام افرادی که در منچستر و تیم ملی (پرتغال) هستند و همچنین از خانواده دوستانم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم. همچنین از اتحادیه بین‌اللملی بازیکنان حرفه‌ای به خاطر این جایزه و کار خوب‌شان در اجیاد همبستگی میان بازیکنان در سراسر جهان تشکر می‌کنم.

این اتحادیه در کنار انتخاب بهترین بازیکن یک سال اخیر،‌ براساس آرای بدست آمده تیم منتخب بهترین ستارگان یک سال اخیر را نیز برگزید که در این میان بیشترین سهم به بازیکنان تیم بارسلونا اسپانیا رسید.

تیم برتر سال:
دروازه بان: ایکر ‌کاسیاس(رئال مادرید)
خط دفاع: سرجیو راموس (رئال مادرید)، جان تری (چلسی)، کارلوس پویول (بارسلونا)، ریوفردیناند(منچستریونایتد)
خط میانی: استیون جرارد (لیورپول)، ژاوی (بارسلونا)، کاکا (آ.ث.میلان)
خط حمله: لیونل مسی (بارسلونا)، فرناندو تورس (لیورپول)، کریستانو رونالدو (منچستریونایتد)

کد خبر 66841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز