رئیس اتحادیه بارفروشان درباره دلایل افزایش قیمت نجومی سه قلم صیفی در بازار تهران گفت: مشکلات ایجاد شده برای کامیونداران و اختلال در حمل و نقل دلیل این امر است.

سیب زمینی - گوجه فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مصطفی دارایی نژاد با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی به ۲۵ هزار تومان، سیب زمینی به ۱۶ هزار تومان و پیاز به ۲۰ هزار تومان افزود: دلیل این اتفاق مشکلاتی است که برای کامیونداران به وجود آمده است به طوری که دیشب از ۱۰۰ درصد باری که باید وارد میدان مرکزی تهران می‌شد حدود ۱۰ درصد آن آمده است به عبارتی باید شب گذشته ۳۰ هزار تن انواع میوه، سبزی و صیفی‌شامل ۶۶ قلم کالا وارد تهران می‌شد اما فقط حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تن آمده است.

وی با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده برای کامیونداران دلیل این امر است، بیان کرد: کامیون داران اعلام کرده اند در صورتی که مشکلات این صنف حل نشود اقدام به حمل کالاها نخواهند کرد و در این صورت شاهد افزایش شدید قیمت انواع کالاها خواهیم بود بنابراین باید هر چه سریع‌تر مسئولان مشکلات این صنف را حل کنند.

دارایی نژاد مشکلات کامیونداران را مربوط به مسائلی مانند بیمه، بیمه تکمیلی و عدم دسترسی به امکانات لازم دانست و گفت: برای صدور یک بارنامه معمولی که هزینه آن ۵۰۰ هزار تومان است حدود ۳ میلیون تومان از کامیونداران گرفته می‌شود که این مساله نیز یکی دیگر از چالش‌های آنان است.

کد خبر 668083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سهیل IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    8 0
    آقای دارائی عزیز سلام: دوستت دارم برای هر موضوع گرانی یک بهانه اساسی رو میکنی همه مقصرند راننده/ کامیون/ لاستیک/ تعرفه بارنامه/ سرما/گرما/ باران/ خشکسالی/ تگرک/ .....خسته نشدی دوست عزیز