مرسدس AMG G63 در اواسط چرخه به‌روزرسانی است و بر اساس عکس‌های جاسوسی اخیر، ما باید به زودی خودروی واقعی را ببینیم.

مرسدس AMG G63

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، نسل قبلی مرسدس بنز کلاس G تقریبا ۴۰ سال در سطوح مختلف به‌روزرسانی باقی مانده بود تا اینکه جدیدترین کلاس G از راه رسید. با این به‌روزرسانی جدید در افق، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم مرسدس بنز چگونه قصد دارد مدل فعلی را حفظ کند.

مرسدس بنز کلاس G یا G Wagon که با محبت از آن یاد می‌شود، مورد علاقه مشتریان شاسی‌بلند مرسدس بنز است.

بسیاری از مشتریان حتی به سراغ نسخه‌های تیونینگ شده مرسدس AMG مانند G63 رفتند که شامل موتورهای قدرتمند و قابلیت چشمگیر در داخل و خارج از جاده است.

امروز شاهد به‌روزرسانی وسط چرخه مرسدس AMG G63 هستیم که در پیست نوربرگ آزمایش می‌شود. این تصاویر جاسوسی عمدتا آشنا را نشان می‌دهد که نمای جلو و عقب را پوشش می‌دهد، جایی که مرسدس AMG G63 تصمیم گرفت عناصر طراحی جدیدی را اضافه کند که هنوز آماده نشان دادن آنها به ما نیستند.

نسل فعلی مرسدس AMG G63 یک SUV با عملکرد چشمگیر است. قدرت از یک موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی دستی تامین می‌شود که ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مرسدس AMG G63 جدید به زودی رونمایی می‌شود | شاسی‌بلند پرطرفدار
مرسدس AMG G63 مدل سال ۲۰۲۱

این V8 قدرتمند به گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته متصل شده است. این پیشرانه قدرتمند با یک سیستم تمام چرخ متحرک تمام وقت همراه بوده که دارای جعبه انتقال ۲ سرعته و سه دیفرانسیل قفل شونده است.

مرسدس AMG G63 ترکیبی بسیار منحصربفرد از قابلیت‌های آفرود واقعی و رفتارهای چشمگیر در جاده با قابلیت‌های پیست است. این مرسدس می‌تواند از صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۴.۵ ثانیه بپیماید. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 667553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha