آمادگی تفرجگاه های شرق تهران برای گردشگران در روز طبیعت، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بوستان بزرگ ولایت سرخط مهمترین خبرهای مناطق در یازدهمین روز از ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ است.

روز طبیعت

به گزارش همشهری آنلاین،  شهردار منطقه ۱۵ از آماده سازی تفرجگاه نرجس خاتون (س) در جنوب شرق پایتخت همزمان با روز طبیعت خبر داد. سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: این تفرجگاه به مساحت ۱۸۶ هکتار در محدوده مسگرآباد و مسعودیه قرار دارد و ظرف چند روز گذشته با خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده ایمن سازی شده است. این محدوده دارای جاده آسفالته مناسب و دو سرویس بهداشتی بوده و شهروندان می‌توانند با حضور در دامنه تفرجگاه، روز طبیعت را با رعایت قوانین نصب شده در آن بگذرانند. همچنین این تفرجگاه پیرو بازدید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به نام مادر بزرگوار امام زمان (عج)، نرجس خاتون (س) نامگذاری و برای روز طبیعت آماده‌سازی شده است.

آمادگی تفرجگاه های شرق تهران برای گردشگران در روز طبیعت

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بوستان بزرگ ولایت

پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با بزرگداشت  دوازدهم فروردین در بوستان بزرگ ولایت به اهتزاز در آمد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹, به مناسبت پاسداشت استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سرود ملی به صورت زنده توسط گروه موسیقی کادرنیروی انتظامی اجرا و پرچم ایران عزیزمان در محل درختان غرس شده از سوی مقام معظم رهبری در این بوستان به اهتزاز در آمد. 

آمادگی تفرجگاه های شرق تهران برای گردشگران در روز طبیعت

کد خبر 667081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha