همشهری آنلاین: مرکز رسانه‌ای دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال رسما افتتاح خواهد شد.

در راستای ارائه تسهیلات ویژه به خبرنگاران و تسریع امر اطلاع‌رسانی، مرکز رسانه‌ای دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال با حضور مهندس زارع‌پور  رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و سید جهانگیر آقازاده مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات سازمان صداوسیما افتتاح می شود.

این گزارش می افزاید: تقدیراز خبرنگار و عکاس خبری برتر به صورت روزانه  و تقدیر از برترین گزارش رادیویی، تلویزیونی و  مطبوعاتی در پایان نمایشگاه از دیگر اقداماتی است که ستاد اطلاع رسانی دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال پیش از این در راستای ترویج فرهنگ استفاده از رسانه‌های دیجیتال انجام داده است.

دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از یکم تا دهم آبان ماه در محل مصلای بزرگ تهران با حضور بیش از 500 غرفه  همه روزه برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه بخش بازی‌های رایانه‌ای
مراسم اختتامیه بخش بازی‌های رایانه‌ای دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال 6 آبان در محل برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

محمدرضا خجسته مسئول بخش مسابقات و مراسم‌ها در گفت و گو با ستاد خبری با اعلام این خبر افزود: این مراسم با حضور رئیس بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و جعفری جلوه معاونت سینمایی وزارت ارشاد رأس ساعت 18:30 دقیقه روز دوشنبه ششم آبانماه در بخش بازی های رایانه ای برگزار می شود.

بخش بازی های رایانه ای دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از جمله بخش‌هایی است که با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان به خصوص کودکان و نوجوان مواجه شده است.

اهدای لوح نوآوری به طرح های برتر نمایشگاه
مسئول بخش ویژه نوآوری دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از اهدای «لوح نوآوری» به طرح های برتر خبر داد.
سالم در این باره گفت: بخش ویژه نوآوری، با شعار نوآوری و شکوفایی برای نخستین بار در نمایشگاه حضور یافته و هدف آن انتخاب و معرفی طرح های برتر و نوآورانه است.

وی ادامه داد: از پنجمین روز نمایشگاه، طرح‌های نوآوری مورد بررسی قرار گرفته و به بهترین آنها لوح نوآوری اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال از مراکز علمی نظیر مرکزفناوری اطلاعات ، بنیاد نخبگان و مراکز پژوهشی دعوت شده تا در این نمایشگاه حضور یابند.

کد خبر 66697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز