گروه ورزشی - حسن حیدری: در آستانه بازی بزرگ پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال که جمعه هفته جاری برگزار می‌شود رقابت‌های هفته هفتم با نتایج غیرمنتظره‌ای به پایان رسید.

سایپا این هفته رقبای خود را کنار زد تا با پیروزی دو بر یک برابر ابومسلم به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد و چهره یک مدعی را به خود بگیرد.
استقلال که به نظر می‌رسید در مصاف با تیم راه‌آهن بدون دردسر از سد این تیم عبور کند با نتیجه یک بر یک مقابل حریف متوقف شد. در این بازی، این بار هواداران استقلال هم به داور توهین کردند و هم سرمربی تیم خود را مورد شماتت قرار دادند و با شعارهای دور از شئون اخلاقی جو ورزشگاه را متشنج کردند. استقلالی‌ها با این تساوی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی از دست دادند. با توجه به واکنش منفی تماشاگران بار دیگر فدراسیون فوتبال را وادار نمود تا برای آنها تصمیم تازه‌ای بگیرد.
سایپا روز گذشته در دومین تجربه مربیگری علی دایی موفق شد ابومسلم را از پیش‌رو بردارد تا با یک بازی بیشتر و 15 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.
امید شریفی نسب و علی دایی در این دیدار سایپا را به دو گل رساندند و مجید نور محمدی برای ابومسلم گل زد.
تیم برق شیراز این هفته در پیکان‌شهر موفق شد مقابل پیکان به پیروزی سه بر یک دست یابد. این پیروزی در حالی برای شیرازی‌ها رقم خورد که مدیریت این باشگاه دچار تغییر شده بود و صالحی مدیر عامل این باشگاه بعد از سالها حضور در این تیم از مقام خود کنار رفته بود.
برق شیراز با این نتیجه به سومین پیروزی‌اش در لیگ برتر رسید تا یازده‌امتیازی شود. ذوالفقار نسب نشان داد که آموخته‌هایش کم‌کم در لیگ دیده می‌شود. در اهواز استقلال این شهر موفق شد به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یابد. این تیم در مصاف با سپاهان به برتری دو بر یک رسید.
اهوازی‌ها با 12 امتیاز به تدریج به بالای جدول نزدیک می‌شوند. در کرمان تیم مس موفق شد ملوان را با یک گل مغلوب کند. در شیراز نیز دیدار تیم‌های فجر سپاسی و صبا باتری به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم ذوب آهن نیز بعد از هفته‌ها ناکامی، موفق شد فولاد خوزستان را با سه گل شکست دهد. فولاد قهرمان لیگ برتر در دو فصل گذشته اکنون در شرایط خوبی بسر نمی‌برد و بعد از 6 بازی در لیگ برتر تنها با 3 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. تیم جوان فولاد را باید در نیمه‌های لیگ دید.
پرسپولیس و پاس به تساوی رضایت دادند
دیدار  دیدنی تیم‌های پرسپولیس و پاس نیز بعد از 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی ابتدا پاس در دقیقه 3 روی اشتباه شیث رضایی مدافع پرسپولیس به گل رسید اما لحظاتی بعد مهرزاد معدنچی روی یک نفوذ از جناح چپ و ضربه‌ای زیبا نتیجه را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه‌ای را دنبال کردند و علیرغم تغییراتی که دو تیم در ترکیب خود بوجود آوردند به گلی دست پیدا نکردند.
پرسپولیس با این تساوی یازده‌امتیازی شد تا به استقبال بازی بزرگ با استقلال برود.

تابلوی نتایج لیگ برتر جام خلیج‌فارس
* استقلال  یک – راه‌آهن یک
گلها: داسیلوا (49) برای استقلال فرزاد مجیدی (54) برای راه‌آهن.
اخراج: محرم حبیبی (راه‌آهن)
* ذوب آهن 3 – فولاد صفر
گلها: حسن اشجاری (45) وحید امراهی (55) مهدی رجب‌زاده (76) برای ذوب‌آهن
* سایپا 2 – ابومسلم یک
گلها: امید شریفی نسب (30) علی‌دایی (54) برای سایپا مجید
نورمحمدی (74) برای ابومسلم
* استقلال اهواز 2 – سپاهان یک
گلها: میلاد داودی (46) فریدون فضلی (74) پنالتی برای استقلال اهواز عماد رضا (24) برای سپاهان
* پیکان یک – برق شیراز 3
گلها: محمد مطوری (9) روبرت مارکوسی (39) پیام حاجی نجف (74) برای برق شیراز، بهمن طهماسبی (23) برای پیکان
* مس کرمان یک – ملوان صفر
گل: باقر میر باقری (81) برای مس
* فجر شیراز یک – صبا باتری یک
گلها: غلامرضا رضایی (50) برای فجر، آلن آلویج (56) برای صبا
پرسپولیس یک – پاس یک
گلها: شیث رضایی(3) مدافع پرسپولیس برای پاس، مهرزاد معدنچی (8) برای پرسپولیس

کد خبر 6667

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز