همشهری آنلاین: تیم استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل تیم راه‌آهن تهران که از دقیقه 28 با اخراج یکی از بازیکنانش ده نفره شده بود، تن به تساوی داد.

نیمه اول بازی دو تیم که از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز [چهارشنبه سوم آبان 1385] در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار گرفته بودند چندان افت‌وخیز نداشت، اما محرم حبیبی بازیکن راه‌آهن که در دقیقه 28 بازی توپ را با دست کنترل کرده بود از بازی اخراج شد.

کمتر از پنج دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که داسیلوا مهاجم برزیلی تیم استقلال توانست با استفاده از اشتباه یکی از بازیکنان راه‌آهن نخستین گل بازی را وارد دروازه حریف کند.

اما بازیکنان راه‌آهن تنها پنج دقیقه بعد و اتفاقاً روی اشتباه بازیکن استقلال موفق شدند گل خورده را جبران کنند. احمد تقوی در دقیقه 54 توپ را از سمت راست روی دروازه استقلال فرستاد که با برخورد با بدن فرزاد مجیدی درون دروازه طالب‌لو جای گرفت.

فشار استقلال پس از دریافت این گل روی دروازه حریف بیشتر شد اما بازیکنان آبی‌پوش با وجود خلق فرصت‌های مناسب، نتوانستند تا پایان بازی گلی به ثمر برسانند. دو موقعیت بازیکنان استقلال به برخورد توپ با تیر دروازه راه‌آهن همراه بود.

در دقیقه 89 بازی علی انصاریان و یکی از بازیکنان راه‌آهن برای زدن ضربه سر به توپی که از راست روی دروازه راه‌آهن ارسال شده بود هجوم بردند که به برخورد سرهای دو بازیکن انجامید؛ انصاریان در اثر این حادثه بیهوش شد و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

کد خبر 6572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز