مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

سفر به شیراز یکی از جذاب‌ترین سفرهایی خواهد بود که در دفتر خاطرات خود ثبت می‌کنید. شیراز جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی بسیاری دارد و برای یک سفر چندروزه حتما باید برنامه منظم و دقیقی برای سفر خود داشته باشیم. این‌برنامه‌ریزی باعث می‌شود بتوانیم مکان‌های بیشتری را ببینیم یا در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم.

image-20220327105833-1.jpeg

امروزه بخش زیادی از برنامه‌ها و پیداکردن حالت‌های مطلوب را اپلیکیشن‌ها برعهده دارند. اپلیکیشن‌های مختلفی برای راحتی و رفاه مسافران طراحی شده‌اند که به آن‌‎ها در سفر کمک می‌کنند. شیراز نیز به‌عنوان یکی از شهرهای توریستی و پرطرف‌دار ایران، از این‌قاعده مستثنی نبوده و اپلیکیشن‌های متفاوتی برای سفر به آن طراحی شده است. اپلیکیشن‌ها می‌توانند از رزرو پرواز شیراز تهران تا پیداکردن یک رستوران مناسب به شما کمک کنند.

در این‌مطلب می‌خواهیم شش مورد از اپلیکیشن‌هایی که باید در سفر به شیراز نصب کنید را توضیح داده و کاربرد آن‌ها را بررسی کنیم. اگر شما هم در آینده به شیراز سفر خواهید کرد حتما این‌مطلب را تا انتها مطالعه کنید و با این‌اپلیکیشن‌ها آشنا شوید.

اپلیکیشن علی بابا

برای سفر به شیراز یا بسیاری از شهرهای دیگر یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی که به آن نیاز پیدا خواهید کرد، نرم‌افزاری برای خرید بلیط و رزرو هتل است. اپلیکیشن علی بابا به شما کمک می‌کند تا از یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط و رزرو هتل اقدام به خرید کنید و قیمت‌های مناسبی را پرداخت کنید.

در حین سفر نیز همچنان استفاده از اپلیکیشن برای بررسی بسیاری از خدمات و جزئیات برای شما کاربردی خواهد بود. شما به‌راحتی این‌امکان را با اپلیکیشن دارید که انواع پرواز تهران شیراز و دیگر مسیرها و وسایل یا رزرو هتل‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود رزرو کنید.

۶ اپلیکیشن ضروری برای سفر به شیراز

اپلیکیشن لذت سفر

اپلیکیشن لذت سفر برای شما این‌امکان را فراهم می‌کند که بسیاری از امکانات برای سفر را در یک اپلیکیشن جامع داشته باشید. این‌اپلیکیشن اطلاعات بسیاری از کشورها را با تصاویر و موقعیت آن‌ها روی نقشه نمایش می‌دهد. بسیاری از نقاط گردشگری شیراز و حتی شهرهای دیگر در آن ثبت شده است. معرفی و اطلاعات بسیاری از هتل‌ها را در این‌اپلیکیشن مشاهده می‌کنید و امکانات خوبی برای مقایسه آن‌ها در اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن چمدان

اگرچه همه ما دوست داریم وسایل خود را برای سفر آماده کنیم، اما برای اغلب مسافران کار سختی نیز به شمار می‌رود. اگر کمی وسواس داشته باشید برای سفری کوتاه باید چندین بار چمدان و وسایل خود را چک کنید تا چیزی از قلم نیفتد. آیا تابه‌حال برای شما اتفاق افتاده که وسیله‌ای را برای سفر فراموش کرده باشید؟

تصور کنید بعد از حرکت یا در پرواز شیراز تهران، متوجه شوید فراموش کرده‌اید کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه بیاورید. حتی تصور آن هم ناراحت‌کننده است. اپلیکیشن چمدان طراحی شده تا با ظاهری کاربرپسند، شما لیست خود را بسازید و تیک وسایل را بزنید. از قابلیت‌های چمدان می‌توان به مواردی مانند امکانات داشتن تقویم شمسی، یادآوری‌های دلخواه و امکان ایجاد و ویرایش لیست برای کاربران مختلف اشاره کرد.

گوگل مپ

امروزه ما در شهرهای زندگی خودمان هم از اپلیکیشن‌های مسیریاب بسیاری استفاده می‌کنیم. در سفر به شیراز هم می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های مسیریاب به‌آسانی در شهر جابه‌جا شده و اماکنی که می‌خواهید را بیابید. یکی از اپلیکیشن‌های معروف که روی گوشی‌های اندروید نصب است، گوگل مپ است.

قبل از سفر با پرواز تهران شیراز، می‌‎توانید بسیاری از نقاطی که می‌خواهید را در نرم‌افزار ذخیره کنید تا بعد از رسیدن به‌آسانی به آن‌ها مراجعه کنید. اپلیکیشن‌هایی مانند بلد و نشان هم بومی هستند و کار با آن‌ها کاربردی و بسیار آسان است. در اپلیکیشن‌هایی مانند بلد بسیاری از خدمات و امکانات شهری هم مشخص شده که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

۶ اپلیکیشن ضروری برای سفر به شیراز

اپلیکیشن شیرازگردی

یکی بهترین اپلیکیشن‌ها که باید قبل از پرواز تهران شیراز آن را حتما نصب کنید، نرم‌افزار شیرازگردی است. در این‌اپلیکیشن راهنمای کاملی برای سفر به شیراز، نقشه کامل شهر، لیست جاذبه‌های گردشگری شیراز، لیست مراکز خرید و رستوران‌ها را به همراه امکان موقعیت‌یابی آن‌ها روی نقشه مشاهده خواهید کرد. اگر در این‌اپلیکیشن عضو شوید می‌توانید نظرات و عکس‌هایی که می‌گیرید را هم در آن اضافه کنید.

اسنپ

یکی از اپلیکیشن‌هایی که امروزه روی بسیاری از گوشی‌های ما نصب شده و از آن استفاده می‌کنیم، اپلیکیشن اسنپ است. اسنپ به شما کمک می‌کنید تا به‌آسانی و با قیمتی منصفانه در شهر جابه‌جا شوید و پرداخت‌های خود را به شکل مشخص و آنلاین انجام دهید. اپلیکیشن‌های دیگری مانند تپسی هم می‌توانند برای موضوع جابه‌جایی در شهر مفید باشند.

در این‌مقاله به معرفی شش اپلیکیشن کاربردی در سفر به شیراز پرداختیم. آیا شما برای سفرهای خود اپلیکیشن خاصی را نصب می‌کنید؟ قبل از سفر با پرواز شیراز تهران حتما درباره اپلیکیشن‌ها مطالعه کنید یا از دیگران سوال کنید. شما چه اپلیکیشن‌هایی را برای استفاده در سفر به شیراز می‌شناسید؟

کد خبر 666390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha