جشنواره مردمی «لبخند دل‌ها» در ماه مبارک رمضان فرصت گردهمایی شهروندان را در فلکه دوم نیروی هوایی سیزدهمین تکه پایتخت فراهم می‌کند.

غرفه رمضان

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدهادی علی احمدی» شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای فرهنگ‌سازی ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان و مهیا کردن زمینه گسترش رفتارهای حسنه است درباره این جشنواره گفت: «جشنواره «لبخند دل‌ها» به مدت ۳۰ شب از ۱۶ فروردین ماه بعد از اذان مغرب و عشاء  آغاز می‌شود و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.»

او ادامه داد: «این جشنواره که از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است، با برپایی غرفه‌های مختلف از جمله «قرآن بخوانیم جایزه بگیریم»، ارائه کتاب‌های مذهبی، پرسش و پاسخ دینی، افطاری ساده، رادیو قرآن و ورزش، قرآن و کودک، سلامت، عفاف و حجاب، معرفی اماکن گردشگری مذهبی و..‌. در شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان خواهد بود.»

برپایی جشنواره «لبخند دل‌ها» در فلکه دوم نیروی هوایی ا گستردن سفره افطاری تا تلاوت قرآن کریم از ۱۶ فروردین

غبارروبی مساجد 

در این زمینه آئین غبارروبی مساجد منطقه ۱۳ نیز به عنوان یکی از سنت‌های شایسته تکریم در فرهنگ دینی اجرا شد. شهردار منطقه۱۳ دراین‌باره گفت: «مساجد محدوده برای میزبانی از روزه‌داران و نمازگزاران، غبارروبی و عطرافشانی شدند. این میان فضاسازی و آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی آنها از جمله فعالیت‌های آیین غبارروبی مساجد به مناسبت ماه مهمانی خدا است.»

کد خبر 665762

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha