رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود گفت: در نیم قرن پایانی قرن گذشته ملت ما شاهد غم‌ها و شادی‌های فراوانی بوده است که هیچگاه آنها را فراموش نمی‌کند. پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حادثه قرن بود.

مهدی چمران - رئیس شورای شهر ششم

به گزارش همشهری آنلاین،در پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر تهران آمده است: 

عیدتان مبارک

عید نوروز، بهار و شکوفائی طبیعت صنع الهی را به همه ایرانیان عزیز و دوستداران فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

قرن پانزدهم فرارسید و ملت ما در نیم قرن پایانی قرن گذشته ملت ما شاهد غم ها و شادی‌های فراوانی بوده است که هیچگاه آنها را فراموش نمی‌کند.   پیروزی انقلاب اسلامی ایران (بزرگترین حادثه قرن) و پایان بخشیدن به حکومت های مستبدانه بی لیاقت و عیاش شاهان دو سلسله آخرین سپس دشمنی‌های غربی ها بویژه آمریکا جنگهای ناموفق داخلی با چاشنی قومیت ها و سپس جنگ تحمیلی و جهاد بی‌مثال‌ ملت ما به ویژه رزمندگان حماسه ساز و جوانان و مردان شهادت طلب دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم - همه تلاش‌ها و تحمل قابل تحسین ملت عزیز ما در جنگ و بازسازی - توطئه های فراوان آمریکا و غربی‌ها و غرب پرستان داخلی و زمینه سازی سرنگونی انقلاب و کودتاهای رنگین انتخاباتی  استمرار جنگ تبلیغاتی و فرهنگی علیه ملیت و اعتقادات و فرهنگ غنی ما  تشدید و تنگ کردن محاصره اقتصادی فلج کننده و مذاکرات خوش خیالانه بی نتیجه و فریب کاری دشمنی که همیشه فریب کار بوده است و بالاخره بعد از همه این ها باز جان گرفتن فرزندان امام خمینی بی بدیل و امام خامنه ای عزیز و فرزند عملی امام  امروز درجایگاه ایرانی جهانی و مقتدر، منطقی، عالم، ظلم ستیز با تحمل سختی های فراوان به ویژه اقتصادی که بر گرده ملت ما فشار می آورد تا آنان را به ستوه آورد و مقاومت جانانه و پیروزمندانه که حاصل همه اینها بوده است.  

این‌ها، این تلخ و شیرین ها داستان نیست، اشاراتی بس کوتاه از واقعیت های بسیار بلند چند ده ساله کشور عزیز ما ایران است، ایرانی که قله‌های پیروزی را که بسیار هم‌ سخت بوده و در کشور دیگر فقط یکی از اینها موجب سقوط می شد به لطف الهی فتح نمود و امروز در چهل و سومین سال انقلاب است.  

هم اکنون بازهم برای همه مردم دنیا  صلح و سلامت و بینش الهی و برای همه ملت عزیز ایران موفقیت و پیروزی بر همه دشمنان و به ویژه دست یازیدن به شعار های زیبا جدی و عملی سال و رسیدن به تولید ملی بر پایه های دانش بنیانو موفقیت و پیروزی برای همه خدمت گذاران پرتلاش خالص کاردان جهادی و توفیق استمرار  پیروزی هاشان بر بی تدبیرهای گذشته و گره‌گشایی از مشکلات مردم به ویژه اعتلای فرهنگ اقتصادی مقاومتی را از پیشگاه لطف الهی و ایزد منان مسئلت میدارم

منبع: شهر

کد خبر 665611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha