ریاست سابق فدراسیون فوتبال به فرآیند خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت و صعود تیم اسکوچیچ به دور حذفی جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

کفاشیان و کی‌روش

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی از پتانسیل تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ برای صعود به دور حذفی جام جهانی صحبت کرد.

«علی کفاشیان» درخصوص شرایط یک سال اخیر و فعل و انفعالات فدراسیون فوتبال به ایلنا گفت: شرایط تیم ملی خوب بود ولی نگران این هستم که اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۰ رقم خورد به فوتبال ضربه نزند. به امید خدا که اینطور نشود. وقتی جابجایی صورت می‌گیرد، بلاتکلیفی در فدراسیون و مدیریت خطرساز است و امیدوارم که به فوتبال ضربه نزند.

وی حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال را ارزیابی  کرد و افزود: میرشاد مرد زحمتکشی است و خودش در فوتبال بوده و از اعضای خانواده فوتبال است. او تجربه و سواد لازم را دارد و فکر میکنم که بتواند به فدراسیون کمک کند. با هم در ارتباط هستیم و اگر کمکی بربیاید با هم در تماس هستیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما لیاقت و توانمندی این را داریم که با مدیریت خوب و برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب از مرحله گروهی در جام جهانی قطر صعود کنیم، دفعه پیش هم تا مرز صعود پیش رفتیم ولی بچه‌های ما توانمندی این کار را دارند. باید از تیم ملی حمایت شود که به امید خدا چنین اتفاقی رقم بخورد.

کفاشیان درخصوص چالش‌های فدراسیون در دوره کارلوس کی‌روش تصریح کرد: موفق شدیم او را اداره کنیم و مدیریتش کردیم. جلوی او نایستادیم و مدیریتش کردیم. برخوردهایی داشتیم اما همیشه سعی بر تعامل داشت و اگر بعضی اوقات نزدیک مسابقات می شدیم اینطور بود که زورمان به او نمی رسید! در کل فضا به شکلی بود که روی تعامل پیش برویم.

وی به خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس با خنده واکنش نشان داد و گفت: فعلا نگاه می‌کنم که چه می‌شود، زیاد به چیزی امیدوار نیستم ولی انشالله که آخرش خوب باشد. اگر شرکت‌هایی که در بورس هستند و زیان‌ده باشند قطعا موفق نخواهند بود مگر اینکه ما قوانینی را به تصویب برسانیم که حق پخش دایر شود و در این صورت دو باشگاه سودآور می‌شوند ولی با وضعیتی که الان موجود است و حق پخشی قرار نیست به دو باشگاه برسد و همچنین کپی رایت، مشکل است که بخواهند سودآور باشند.  

کفاشیان در پاسخ به اسن سوال که طی ۸ سال حضورش در مسند ریاست فدراسیون فوتبال آیا کاری بود که بخواهد با فشار از خارج فدراسیون آن را انجام دهد؟ افزود: بله، در دوره آخری که کار می‌کردیم آقای گودرزی خیلی به ما فشار می‌آوردند و مسائلی مانند انتخابات  وجود داشت و همینطور مقطعی بود که می‌خواستند کی‌روش را عوض کنند ولی من زیربار نرفتم.

کد خبر 665534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha