۶بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کره جنوبی اضافه خواهند شد.

تیم ملی ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز پنجشنبه چهار فروردین در ورزشگاه سئول به مصاف هم می‌روند تا بازی برگشت دور نهایی مقدماتی جام جهانی قطر برگزار کنند. کاروان نصف و نیمه تیم ملی ایران روز گذشته برای برگزاری این دیدار وارد شهر اینچئون شدند و قرار بر این بود که تا امروز لژیونرهای دیگر ایران به جمع شاگردان اسکوچیچ اضافه شوند، در این بین غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اردوی ملی‌پوشان جا ماندند اما تیم ملی ایران ساعاتی قبل با اضافه شدن سه لژیونر دیگر نخستین تمرین خود را در این کشور انجام داد.

پس از اضافه شدن شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی به اردو، سه بازیکن دیگر یعنی سید مجید حسینی، علی‌قلی زاده و اللهیار صیادمنش هم وارد کره جنوبی شده و تا زمان اعلام تست کرونای خود در هتل مارینابی می‌مانند تا پس از آن به جمع سایر نفرات در هتل میلفیلد اضافه شوند.

قرار است سردار آزمون، امیرعابدزاده، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد نیز تا فردا خود را به کادرفنی معرفی کنند. این بازیکنان پس از ورود به کره باید تا زمان اعلام جواب تست کرونای خود در قرنطینه بمانند و حضورشان ددر تمرین فردا مبهم است.  

حمید استیلی، مدیر تیم ملی کشورمان هم که جواب تست کرونایش مثبت اعلام شده تا زمان بازگشت تیم ملی از کره جنوبی در یکی از اتاق‌های سفارت‌خانه ایران در کره در قرنطینه خواهد بود.

کد خبر 665595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha