رای قطعی کمیته استیناف در خصوص مدافع تیم ملی صادر شد.

تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، تغییر رای کمیته اخلاق درخصوص مدافع محروم تیم ملی بهترین خبر به دراگان اسکوچیچ برای دو بازی پیش رو در مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی و لبنان بود.

در تاریخ هجدهم بهمن ماه، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از حواشی محمد حسین کنعانی‌زادگان پیرامون اتوبوس تیم ملی فوتبال منتشر شد که او به غیر از جریمه نقدی به محرومیت از دو بازی ملی رسمی محکوم شد. با این وجود فدراسیون فوتبال تا یک هفته به بازیکن سابق پرسپولیس فرصت داد تا برای تجدیدنظرخواهی اقدام کند که به نظر می‌رسد او در این اقدام موفق هم بوده است. فدراسیون فوتبال در رای جدیدش محرومیت کنعانی زادگان را از دو بازی رسمی به دو بازی دوستانه تغییر داده است.

فدراسیون فوتبال نوشت: «محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی که با رای کمیته اخلاق از حضور در دو بازی ملی فوتبال محروم شده بود با توجه به درخواست تجدید نظر و با حکم کمیته استیناف مستند به ماده ٦٣ آیین نامه اخلاق با اصلاح نوع محرومیت، حق حضور در دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال را نخواهد داشت. محکومیت این بازیکن به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز به قوت خود باقیست.»

کد خبر 665045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha