چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۱۳۱ واحد صنفی، در ادامه اجرای سیاست‌های نظارتی سازمان حمایت مبنی بر تشدید برخورد با واحدهای اقتصادی متخلف، به دلیل تکرار تخلف تعطیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،‌ در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های نظارتی این سازمان مبنی بر تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و برخورد قاطع با واحدهای صنفی مختلف که با تکرار تخلف نسبت به حقوق مصرف‌کنندگان اجحاف می‌کنند، بازرسان سازمان‌های بازرگانی سراسر کشور، ۱۳۱ واحد صنفی دیگر را تعطی کردند.

بر اساس این گزارش، طی بررسی عملکرد واحدهای اقتصادی، این ۱۳۱ واحد صنفی، به دلیل فعالیت‌ خارج از ضوابط و قوانین نظام صنفی و وجود ۴ مرتبه سابقه تخلف در پرونده نظارتی، شناسایی و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و معرفی به مراجع ذی‌صلاح با رای هیات‌های رسیدگی به تخلفات صنفی تعطیل شدند.

این واحدها، در استان خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، قم، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، فارس، یزد، زنجان و ایلام حداقل به مدت سه ماه از ادامه فعالیت منع شدند ضمن اینکه واحد صنفی آنها پلمپ و برسر در آن‌ها پارچه تخلف نصب شد.

کد خبر 66449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز