هر سال در چهارشنبه سوری شاهد اتفاقات تلخ و ناخوشایند در گوشه و کنار شهر مان هستیم. هرچند آمارها نشان می دهد که افراد حادثه دیده و فوت شده در این روز هر سال با کاهش نسبی همراه بوده، اما به هر ترتیب باز هستند افرادی که از حوادث تلخ عبرت نمی گیرند و بلای جان خود و دیگران می شوند.

چهارشنبه سوری

همشهری آنلاین _ میترا تیموری: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه۱۸ از برنامه های تبلیغی گسترده در چهار شنبه آخر سال صحبت خبر داد. عوامل خدمات شهری با نصب بنرهای تبلیغی، اطلاع رسانی و هشدار دهنده در نواحی ۷ گانه تلاش کرده اند تا خانواده ها در این روز بیشتر از خود و فرزندانشان مراقبت کنند. شهرداری با انجام چنین کارهایی به دنبال کاهش سوانح و خطرات ناشی از چهارشنبه سوری است.

اجرای طرح چهارشنبه ایمن درجنوب شهر |  خودسوزی و سوزاندن دیگران ممنوع!

رضا شیرزادیان، در ادامه از اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش خسارات مادی و جانی در چهارشنبه آخر سال صحبت کرد و گفت: «عوامل خدمات شهری از ابتدای صبح در حالت آماده باش کامل هستند و ضمن آن با فرماندهان ایستگاه های آتش نشانی و اورژانس مستقر در منطقه۱۸ هماهنگی لازم صورت گرفته تا در موقع لازم بتوانیم در کنترل حوادث این روز موفق عمل کنیم. زباله های قابل اشتعال داخل مخازن سطل زباله، مبلمان های مندرس و خراب رهاشده و شاخه های بریده شده درختان از سطح معابر و خیابان ها جمع آوری شده تا مبادا برخی ها از آن برای روشن کردن آتش استفاده کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه۱۸ با بیان اینکه نباید به بهانه جشن چهارشنبه سوری اسباب ناراحتی و مزاحمت دیگران را فراهم کنیم افزود: «نباید این روز به خودسوزی و سوزاندن و آسیب رساندن به دیگران تبدیل شود. با هماهنگی به عمل آمده با رئیس کلانتری های شهرک ولی عصر(عج) و یافت آباد با افرادی که باعث نا امنی و ناهنجاری در محله ها می شوند برخورد قاطع صورت می گیرد.»

کد خبر 664456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha