آرنولد برای یک نسل نماد قدرت بدنی و هیبت بود اما او کنار قوی‌ترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۱ یک فرد معمولی به‌نظر می‌رسد.

قوی‌ترین مرد دنیا و آرنولد

به گزارش همشهری آنلاین، تسنیم به نقل از سان نوشت: آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه معروف سری فیلم‌های «نابودگر» که تقریباً همه پسرهای دهه ۹۰ پوستر او را با بدن ورزیده و عضلانی‌اش روی دیوار اتاق‌شان داشتند و با رؤیای تبدیل شدن به ورزشکار معروفی مانند او وارد رشته پرورش اندام می‌شدند، حتی در ۷۴سالگی هم هنوز ابهت خاص خودش را دارد البته تا زمانی که کنار قوی‌ترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۱ نایستاده بود.

آرنولد به‌ مناسبت بیستمین سالگرد آغاز مسابقات آرنولد کلاسیک در شهر کولومبوس ایالت اوهایوی آمریکا، حضور پیدا کرد و در آنجا کنار تام استالتمن، قوی‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۱ یک عکس یادگاری گرفت، عکسی که هنرپیشه سابق هالیوود را با یک متر و ۸۸ سانتی‌متر قد، ریزنقش جلوه می‌داد.

استالتمن ۲۷ساله اسکاتلندی که ۲ متر و ۷ سانت قامت دارد، پس از ملاقات با آرنولد با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: سال‌ها بود که می‌خواستم آرنولد را از نزدیک ببینم.

علاوه بر استالتمن، برادر ۳۷ساله او لوک که او هم با یک متر و ۹۲ سانتی‌متر قد، جزو غول‌های رشته خودش است، در رویدادی که در اوهایو برگزار شده است شرکت دارد.

عکس | قوی‌ترین مرد جهان که آرنولد در مقایسه با او ریزنقش است

عکس | قوی‌ترین مرد جهان که آرنولد در مقایسه با او ریزنقش است

این دو برادر در مسابقات آرنولد کلاسیک در بخش قوی‌ترین مردان شرکت کردند و در آنجا لوک با کسب ۳۰.۵ امتیاز به‌طور مشترک سوم شد و برادر کوچکش با ۲۱.۵ امتیاز هشتم شد. لوک بابت کسب مقام سوم ۱۵۰ هزار پوند جایزه برد.

کد خبر 663384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha