با باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان، علاقمندان می‌توانند از مسیر پیاده‌رو این مجموعه، پیست دوچرخه‌سواری و جاده تندرستی استفاده کنند.

ورزشگاه آزادی


همشهری آنلاین - ثریا روزبهانی: ساختمان فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی در منطقه٢٢ افتتاح شد. سجادی، با حضور در فدراسیون تیراندازی با کمان برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا و جانبازان نهال کاشت. وزیر ورزش و جوانان در این برنامه از اقدامات و خدمات دهی ورزشی شهرداری تهران تقدیر کرد، گفت : «براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با شرکت توسعه وزارت ورزش، در نظر داریم ساعتی از روز درهای مجموعه ورزشی آزادی را رایگان به روی شهروندان باز کنیم تا علاقه‌مندان به ورزش از فضای موجود در این مجموعه ورزشی بهره‌مند شوند.»

باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان
‌


شهروندان می‌توانند از مسیر پیاده رو این مجموعه، پیست دوچرخه‌سواری و جاده تندرستی استفاده کنند. این طرح به شکل آزمایشی در ورزشگاه آزادی منطقه٢٢ اجرا می‌شود و در صورت موفقیت و رضایت شهروندان در آینده در سایر مجموعه‌های ورزشی از جمله مجموعه ورزشی شهید شیرودی، شهیدکشوری، انقلاب و سایر مجموعه‌های ورزشی دولتی به روی شهروندان باز خواهد شد. البته این اتفاق با همکاری شهرداری تهران انجام می‌شود. »

باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان
‌


وی در ادامه از فعالیت‌های شهرداری منطقه٢٢ در نگهداشت این مجموعه ورزشی ابراز رضایت کرد و افزود : «درواقع یک پای فعالیت‌های ورزشی با مشارکت و تعامل شهرداری انجام می‌شود و هرکجا ورزش پیشرفت می‌کند با کمک شهرداری‌ها بوده است. برای مثال شهرداری تهران در فعالیت ورزش محله‌ها پیشرو است و از همه مناطق شهر تهران خبر دقیق دارم که به ورزش بومی، محلی و سنتی توجه دارند.»

کد خبر 663011

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha