مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
۰ نفر

چند روز پیش و در تاریخ ۹ تا ۱۲ اسفند ماه، نمایشگاه MWC ۲۰۲۲ در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد و بزرگترین شرکت‌های کامپیتری دنیا به معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات خود پرداختند.

image-20220308150748-1.jpeg

شرکت هوآوی هم به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فن‌آوری دنیا، در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت. هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول جدید از جمله دو مدل لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل اکوسیستم سوپردیوایس پرداخت. تاکید هوآوی در این نمایشگاه روی عملکرد فوق‌العاده اکوسیستم سوپردیوایس در محیط‌های کاری به منظور ساخت یک دفترکار کاملا هوشمند و یکپارچه بود. برای مطالعه جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ایده دفترکار هوشمند هوآوی می‌توانید به لینک این مقاله مراجعه فرمایید. اما نکته قابل توجه در روز پایانی این نمایشگاه، دریافت ۳۲ جایزه مختلف از معتبرترین شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها توسط محصولات و دفترکار هوشمند هوآوی بود.

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟

طبق روال همه نمایشگاه‌های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی شده‌اند اعلام کرده و در هر رسته انتخاب برتر از دید آن وب‌سایت را اعلام می‌کنند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی توانستند جوایز برترین‌ها را از وب‌سایت‌هایی ازجمله Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek، Tech Advisor و چند وب‌سایت معتبر دیگر دریافت کنند. بیشترین جوایز هم به دفترکار هوشمند، لپ‌تاپ هیبریدی MateBook E و کتابخوان دیجیتال MatePad Paper اختصاص داده شد و در مجموع تعداد این جوایز به ۳۲ عدد رسید.

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟

هوآوی با تاکید بر اکوسیستم سوپردیوایس و ارائه راهکارهای زیرساخت‌ ارتباطی و ارائه محصولات به‌روز و حرفه‌ای قصد دارد ارتباط کاملی بین محصولات خود ایجاد کرده و به هوشمندتر شدن زندگی افراد کمک کند؛ در تمامی ابعاد خانه هوشمند، دفترکار هوشمند، ورزش و سلامت، سفر و سرگرمی.

چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید هوآوی و اطلاع از جدیدترین اخبار این شرکت به این لینک مراجعه فرمایید.

کد خبر 662690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha