شرکت هواوی روز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ رویداد سوپردیوایس را در هتل استقلال تهران برگزار کرد. طی این رویداد که در دو بخش برای اصحاب رسانه و نمایندگان فروش برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رونمایی از ۹ محصول جدید، استراتژی‌های بازرگانی و بازاریابی توسط مدیران ارشد این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

image-20220127103752-1.jpeg

در ابتدا جناب آقای فیاض قائم مقام شرکت هواوی، در رابطه با میزان رشد بازار جهانی هواوی در زمینه محصولاتی از جمله لپ تاپ و ساعت هوشمند سخنرانی کردند. همچنین استراتژی برند هواوی برای شرایط حال حاضر و آینده حضور در بازارهای ایران و نحوه حضور در بازار موبایل و لوازم جانبی هوشمند توسط ایشان برای حضار توضیح داده شد. ایشان در ادامه حول موضوع سوپر دیوایس و نحوه ایجاد اکوسیستم و زندگی هوشمند یکپارچه در زمینه های مختلف صحبت کردند. به گفته جناب آقای فیاض: "هواوی در حال حاضر با ارائه راهکارهای هوشمند و از طریق اتصال یکپارچه قصد دارد به افراد کمک کند که هوشمندتر کار کنند، هوشمندتر ورزش کنند و هوشمندتر تفریح کنند. این قابلیت از طریق نرم افزارهای اختصاصی هواوی از جمله سیستم عامل هارمونی در کنار سخت افزارهای به روز و پیشرفته میسر شده است".

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

در ادامه نوبت به معرفی جدیدترین محصولات هواوی رسید و جناب آقای محمدرضا رضایی مدیر روابط عمومی هواوی پشت تریبون رفت و ۹ محصول جدید هواوی را معرفی کرد. این محصولات شامل سه گوشی موبایل با مدل‌های nova ۹، p۵۰ Pro و گوشی تاشو P۵۰ Pocket، یک مدل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دو مدل مانیتور حرفه‌ای و یک عدد هندزفری با  طراحی کیس شارژ کاملا منحصر به فرد بود. ایشان علاوه بر معرفی تک به تک این محصولات، روی موضوع عملکرد و اتصال یکپارچه آنها تاکید کرد. تمامی این محصولات به زودی در بازارهای داخلی با گارانتی رسمی هواوی موجود خواهند شد.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

سپس جناب آقای شهاب نادری مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هواوی چند دقیقه‌ای درباره ی استراتژی‌های بازرایبای و برندینگ هواوی در مبحث اکوسیستم و تاثیر یکپارچه بودن برنامه‌های استراتژیک بازاریابی محصولات مختلف در زندگی روزمره انسان‌ها صحبت کردند. به گفته ایشان: " هواوی تمرکز خود را در سال‌های اخیر به توسعه مبحث اکوسیستم و برندینگ هواوی با تکیه بر تکنولوژی سوپردیوایس، محصولات پرچمدار و توسعه دسته‌بندی‌های هشت‌گانه معطوف کرده است. این استراتژی از آموزش و اطلاع رسانی، ایجاد تجربه زنده برای کاربر، ایجاد جامعه کاربران و توسعه شبکه یکپارچه فروش محصولات تشکیل شده و از این طریق افراد می‌توانند به کامل‌ترین شکل ممکن با ویژگی‌ها و کاربردهای سوپر دیوایس هواوی آشنا شوند. هواوی از این طریق قصد دارد تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند که بسیار فراتر از فروش یک محصول بوده و در پی ایجاد یک سبک زندگی هوشمند برای جامعه کاربران خواهد بود".

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

در پایان هم جناب آقای امیرحسین قاسمی مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی توضیحاتی در رابطه با اقدامات هواوی جهت افزایش سطح دانش کاربران و مشتری‌ها در مراکز اصلی فروش در تهران و مراکز استان‌ها را ارائه کردند. به گفته ایشان در حال حاضر هوآوی ۲۳ غرفه معرفی محصول و۳۴ فروشگاه منتخب را در بزرگترین و اصلی‌ترین بازارهای کامپیوترو موبایل سراسر کشور در اختیار دارد که جدیدترین محصولات را در آنها به نمایش گذاشته و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با عمکرد محصولات  کارکرده و سوپر دیوایس را تجربه و به اشتراگ بگذارند. همچنین هوآوی در قالب جشنواره سوپر دیوایس نوروز که از تاریخ ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، از بین خریداران محصولات هوآوی به قید قرعه به ۱۰۱ نفر جوایزی اهدا خواهد کرد. این جوایز شامل ۱۰۰ محصول از جمله گوشی nova ۹، مانیتور Mateview و مچ‌بند هوشمند Band ۶ و یک سوپر جایزه شامل هفت محصول جدید هوآوی برای یک نفر خواهد بود و به صورت هفتگی قرعه کشی خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در این قرعه کشی به وب سایت هواوی ایران به آدرس huaweimobilefarsi.com مراجعه فرمایید. همچنین نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان هفتگی در صفحه شبکه اجتماعی هواوی ایران با همین آدرس اعلام خواهد شد. جناب آقای قاسمی در پایان به سرویس‌های متنوع و خدمات پس از فروش گسترده هواوی در ایران اشاره کرده و جشنواره نوروزی خدمات پس از فروش از جمله تعویض باتری اورجینال تا سقف ۷۰ درصد تخفیف، سایر قطعات تا سقف ۵۰ درصد تخفیف، خدمات نرم‌افزاری رایگان، خدمات ارسال و دریافت رایگان و هدایایی همچون شارژر و کابل اورجینال به تعداد محدود را معرفی کردند.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

 در نهایت آقای اشکان داوری مدیر ارشد محصول هواوی به جمع‌بندی نکات اشاره شده در این رویداد پرداختند. وی توضیحات تکمیلی در رابطه با جشنواره نوروزی سوپر دیوایس هواوی را برای حاضرین ارائه دادند.

رویداد سوپر دیوایس هوآوی در تهران، رونمایی از جدیدترین محصولات

این رویداد در بخش دوم هم برای نمایندگان رسمی و عمده و خرده فروشان محصولات هواوی و با حضور رئسای سازمان‌ها، ارگان‌ها و سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل برگزار شد.

محصولات جدید هواوی:

گوشی هوشمند nova ۹:

این گوشی که از نظر قیمتی در بین محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد، از طراحی بسیار جذاب با بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی به همراه صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی OLED خمیده با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. خصوصیاتی که کاملا در حد یک محصول پرچمدار بوده و نوا ۹ را به یک گزینه کاملا مقرون به صرفه تبدیل کرده‌اند. این محصول همچنین از دوربین ۵۰ مگاپیکسی با ماژول چهارگانه و تکنولوژی اختصاصی RYYB هواوی بهره می‌برد و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت سوپرشارژ بسیار سریع ۶۶ واتی هواوی را دارد. به ترتیبی که می‌توان آن را طی تنها ۳۸ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد.

گوشی هوشمند P۵۰ Pro:

این محصول با تمرکز خاص روی دوربین و کیفیت بسیار بالای عکاسی، از دوربین چهار ماژول با طراحی کاملا منحصر به فرد بهره می‌برد و در حال حاضر از لحاظ کیفیت عکاسی، رده اول در بین تمامی گوشی‌های هوشمند دنیا را به خود اختصاص داده است. این محصول از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتزی در کنار باتری ۴۳۶۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت سوپرشارژ ۶۶ واتی هواوی بهره می‌برد. این محصول در دو رنگ جذاب طلایی و مشکی در بازارهای داخلی ایران ارائه خواهد شد.

گوشی هوشمند P۵۰ Pocket:

این محصول اولین گوشی تاشو با ساختار صدفی هواوی به شمار می‌رود که طراحی بسیار جذاب با دو ماژول دایره‌ای شکل در قسمت پشتی گوشی دارد. یکی از این دو ماژول دوربین اصلی را در خود جای داده که از ۳ لنز تشکیل شده است و ماژول دوم هم یک صفحه نمایش ۱.۰۷ اینچی است که چندین کاربرد محتلف دارد. از این دوربین می‌توان برای دسترسی‌های سریع بدون نیاز به باز کردن گوشی استفاده کرد. لولای به کار رفته در P۵۰ Pocket از ساختاری بسیار مستحکم تشکیل شده که طول عمر بالایی داشته و کمترین میزان فرورفتگی در صفحه‌نمایش را هم به‌وجود آورده است.

دسته‌بندی محصولات غیرموبایلی هواوی:

از دیگر محصولات معرفی شده می‌توان به لپ تاپ مدل Matebook ۱۴ با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی باکیفیت ۲k و تبلت MatePad Pro با صفحه ۱۲.۶ اینچی به همراه قلم نوری و کیبورد اشاره کرد. همچنین در رسته محصولات پوشیدنی دو محصول ساعت هوشمند Watch GT۳ با قابلیت فوق‌العاده باتری ۷ روزه برای مدل ۴۲ میلیمتری و ۱۴ روزه برای مدل ۴۶ میلیمتری، به همراه هندزفری مدل FreeBuds Lipstick با طراحی کیس شارژ بسیار خاص شبیه به رژ لب خانم‌ها معرفی شدند. مانیتورهای جدید هواوی هم در دو مدل اصلی MateView با صفحه نمایش ۴k+ و نسبت تصویر ۳:۲ مخصوص طراحان و گرافیست‌ها و MateView GT با صفحه ۳۴ اینجی خمیده و نرخ به روز رسانی ۱۶۵ هرتز مخصوص گیمرهای حرفه‌ای در میان محصولات جدید هواوی جای داشتند.

کد خبر 653032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha