رئیس جمهور که در بدو ورود شاهد طوفانی شدید بود نخستین سخنرانی خود را به بیکاری مردم گلستان و ظرفیت های اقتصادی خوب آن اختصاص داد.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در شانزدهمین سفر استانی خود، صبح امروز وارد استان گلستان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به گلستان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با یک اقدام جهادی با کمک مدیران بسترهای مورد نیاز در زمینه اشتغال فراهم شود تا یک کار متفاوت برای استان انجام داده باشیم.

وی گلستان را دارای ظرفیت‌های زیادی دانست و گفت: خوشبختانه گلستان قطب کشاورزی و گردشگری کشور است و در زمینه صنعت هم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اقداماتی انجام شده اما تاکنون بسیاری از مشکلات پابرجا است، افزود: این موضوع دغدغه خانواده و تحصیل کردگان گلستانی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر استانی خود به گلستان، از خلیج گرگان به عنوان تنها خلیج ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری از محوری‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

گفتنی است در این سفر تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

کد خبر 661577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    دستور. واردات خودرو بطور منظم. در سال اینده که توسط رییس جمهور مطرح شد چرا هیچ خبری در روزنامه ها نیست
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 1
    همین پول سفرها و اختلاسها رو بده تویه استانها کارخانه بزن تا مشکلات مردم حل بشه ....همش شعار که نمیشه
  • شایان IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 0
    آقای رئیسی مشکلات را از نزدیک رصد میکنند،وفقط حرف نمی‌زنند عمل میکنند،هر شهری که رفته مشکلاتشان حل کرده،احسنت.