انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید با توجه به بسته پیشنهادیِ حیرت‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن سخت شد.

امباپه

به گزارش همشهری‌آنلاین، تقریبا همین هفته پیش بود که سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای ماندن کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی این باشگاه از یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز به بازیکن مورد علاقه رئال مادرید خبر داده بودند، با توجه به اینکه این ستاره به ۷ پیشنهاد تمدید قرارداد پاریسی‌ها جواب مثبت نداده، شاید پس از انتشار جزئیات این بسته پیشنهادی نظرش عوض شده و از رفتن به لالیگا منصرف شود.

نشریه «لوپاریزن» فرانسه نیز خبر داد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهاد نجومی و جدید وارد عمل شده تا امباپه را برای ماندن در پاریس وسوسه کند. از طرف دیگر مدیران باشگاه فرانسوی این بار علی‌رغم دستمزد نجومی یک پاداش حیرت‌آور نیز برای ماندن امباپه در نظر گرفتند که رد کردن این پیشنهاد سخت است.

طبق گزارش نشریه فرانسوی در پیشنهاد جدید پاریسی‌ها دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به علاوه ۱۰۰ میلیون یورو پاداش برای امباپه در نظر گرفته شده است.

قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. پاریسی‌ها این ستاره جوان را در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو جذب کردند. رئال مادرید تابستان گذشته تا یک قدمی جذب امباپه پیش رفت و پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن داد ولی در نهایت ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاریسی قبول نکرد. باید دید آخرین ترفند پاریس برای حفظ کردن امباپه و جلوگیری از انتقالش به رئال مادرید به نتیجه می‌رسد یا ستاره فرانسوی در نهایت تابستان به عنوان بمب نقل و انتقالات راهی برنابئو می‌شود.

کد خبر 661092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha