همه چیز مهیای حضور کیلیان ام‌باپه در رئال مادرید شده اما ظاهرا سران پاری‌سن‌ژرمن برای نگهداشتن ستاره فرانسوی بسته پیشنهاد عجیبی برای این بازیکن درنظر گفته‌اند.

پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش همشهری‌آنلاین، کیلیان ام‌باپه با درخشش مقابل رئال مادرید بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت و خیلی‌ها این ستاره فرانسوی را به نوعی بهترین بازیکن سال‌های آتی در فوتبال معرفی می‌کنند.

رئال مادرید مشتری اصلی ستاره فرانسوی است و به اعتقاد بسیاری از رسانه‌ها، او در تابستان راهی برنابئو خواهد شد تا فصل آینده برای مادرید بازی کند. با این حال پاریس می‌خواهد با پیشنهادهای متفاوت، نظر امباپه را تغییر دهد و او را در  این تیم حفظ کند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفته برای راضی کردن امباپه پیشنهاد هنگفت و عجیبی ارائه کند تا او به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب بگیرد.

به نقل از ایندیپندنت انگلیس، پاری سن ژرمن با مدیریت قطری خود در حال آماده کردن پیشنهاد دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوند است. اگر این اتفاق رخ بدهد، امباپه بالاتر از رونالدو، مسی و نیمار گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لقب خواهد گرفت.

البته بسیاری معتقد هستند که امباپه تصمیمش را گرفته و می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند و به رئال مادرید بپیوندد. باید دید امسال پاریس در لیگ قهرمانان اروپا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت زیرا این موضوع می‌تواند کلید اصلی تصمیم گیری امباپه برای آینده قلمداد شود.  

کد خبر 657982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha