دفتر توسعه محلی محله های خلیج فارس و نوروزآباد که زیر نظر سازمان نوسازی شهرداری تهران فعالیت می کند در نظر دارد در اسفند ماه امسال برای مالکان خانه ها و املاک قولنامه ای پرونده سند مالکیت تشکیل دهد.

بافت فرسوده

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: این اولین بار است که در تهران مشکل چندین ساله شهروندان ساکن در خانه های قولنامه ای به شکل جدی دنبال شده است. مسئولان شهرداری منطقه ۱۸ در تلاشند با پیگیری مشکلات شهروندان ساکن در خانه های قولنامه ای و سند دارکردن این املاک راهی مناسب برای نوسازی بافت فرسوده و بهبود وضعیت زندگی ساکنان پیدا کنند.

زهرا وکیلی، کارشناس دفتر توسعه محلی در این باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «تشکیل پرونده برای خانه ها و املاک قولنامه ای باهدف سرعت بخشیدن به روند دریافت سند مالکیت رسمی انجام می شود. با این بسته تشویقی که مورد حمایت شهردار منطقه ۱۸ و سازمان نوسازی تهران قرارگرفته، شهروندان می تواننداز این فرصت استفاده کرده و فوری برای دریافت سند مالکیت املاک قولنامه ای خود اقدام کنند.»

 وی ادامه داد: «نقشه (یو تی ام)، تشکیل رایگان پرونده در سامانه ثبت، پرداخت هزینه های کپی برابر اصل مدارک را از جمله خدمات رایگان دفتر اشاره کرد.»

شهروندان برای گرفتن خدمات به نشانی بلوار خلیج فارس، بین خیابان بهشتی و کوچه شیرودی، پلاک ۲۵۴ مراجعه و با شماره ۶۶۲۵۵۷۴۹ تماس بگیرند.

کد خبر 660708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادری IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    کاش این کار را برای محله های دیگر هم بکنند دفتر نوسازی مناطق دیگر باید یاد بگیرنذ
  • الله کرم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    خدا پدرمادر آقای شهردارو بیامرزه. تا به حال همه حرف می زدن الان دارن عمل می کنن به داد مردم برسید