جشنواره دوچرخه سواری پدران با پسران در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار می شود.

دوچرخه سواری

همشهری آنلاین - ثریا روزبهانی: دوچرخه‌سواری کودکان در کنار پدرانشان باعث تقویت عزم، اراده و عضلات می‌شود و حس استقلال، هدفمند بودن و مهارت تمرکز کردن را به آنها می‌آموزد.

«حسین هوشیار» معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ درباره این جشنواره می گوید:  «در این رقابت ورزشی قرار است پدران و بچه‌ها با یکدیگر در اطراف دریاچه پابه رکاب شوند. همچنین علاوه بر این رقابت، مسابقه دیگری در زمینه عکاسی و تهیه فیلم کوتاه با موضوع دوچرخه من و بابا هم برگزار می‌شود.

البته کودکان می‌توانند صورتشان را در این برنامه گریم و روزشان را به یادماندنی‌تر کنند. قرائت زیارت عاشور در یادواره شهدا، برپایی ایستگاه‌های ورزشی و تندرستی، سلامت، اجرای مسابقه فرهنگی ویژه جشن مبعث، برپایی ۴۰ میز کارآفرینی با مشارکت اداره کارآفرینی منطقه و استقرار ایستگاه نقاشی کودکان از دیگر برنامه‌های فرهنگی منطقه ۲۲ در مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در این جشنواره به شمار می‌رود.»

به گفته وی، در حاشیه این برنامه میزهای کارآفرینی و همچنین دست آوردهای نوجوانان این محله برای عرضه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.علاقه‌مندان برای جلوگیری از شیوع کرونا، کلاه ایمنی، ماسک، دستکش، آب آشامیدنی و خوراکی به همراه داشته باشند.

این برنامه سه شنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۷ در میدان موج، خیابان محیط‌بان، ورودی میعاد، دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 660621

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha