نایب‌رئیس مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس از صبح در جلسه شورای عالی امنیت ملی با محوریت مذاکرات وین حضور دارد.

شورای عالی امنیت ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز شنبه (۷اسفند) در تذکری، گفت: در حال حاضر موضوعات منطقه ای و هسته ای و بحث اوکراین در حال اتفاق است که باید در بازه زمان کوتاهی درباره آن تصمیم گیری شود. بر همین اساس تعدادی از نمایندگان در نامه ای به هیئت رئیسه خواستار تشکیل جلسه ای غیرعلنی برای رسیدگی به این موضوعات شدند.

وی ادامه داد: این مسائل دارای اهمیت زیادی است. انتظار می رود که حداقل یک تا یک ساعت و نیم از وقت مجلس به صورت غیرعلنی برای بررسی این مسائل اختصاص داده شود چون هم بحث مذاکرات وین در میان است و هم اینکه وضعیت اوکراین و دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین را می بینیم که باید در مورد آن ها تصمیم گیری شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: بر این اساس در نوبت عصر مجلس و یا در نوبت سوم بعد از نماز مغرب یک ساعت از وقت مجلس برای برگزاری جلسه غیرعلنی اختصاص داده شود در این جلسه از وزارت خارجه دعوت شده تا آنها و رئیس کمیسیون امنیت ملی به ارائه تحلیل‌شان بپردازند. نگرانی هایی در مورد مذاکرات و وضعیت اوکراین وجود دارد که باید در مورد این موارد تصمیم گیری شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور دارند. دوستانی که در مذاکرات حضور داشتند نیز برگشته اند. این جلسه هنوز ادامه دارد.

وی افزود: از طرف مجلس رئیس مجلس و کمیسیون های مربوطه حضور دارند. امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن قبل از اینکه کار از کار بگذرد جلسه غیرعلنی تشکیل شود.

کد خبر 660209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلانتری IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    نجومی بگیران مجلس دخالت نکنید فقط رهبری.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 1
    در حال تقسیم پولهای نیامده هستند
  • رضا صادقی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    به خدا ما هم منتظر خبر خوش شکستن تحریمها شدم