شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۷ - ۰۴:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: آتلتیکو مادرید که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، امشب در ویسنته کالدرون میزبان رئال‌مادرید است.

 آتلتیکو مادرید پس از شکست مقابل سویا در نوکمپ در آخرین بازی‌اش با شکست تحقیرآمیز 6 بر یک بدرقه شد و نمی‌خواهد مقابل همشهری‌اش، سومین شکست متوالی را بپذیرد. حکم محرومیت آتلتیکو از دو بازی خانگی در لیگ قهرمانان هم ضربه روحی دیگری بود که این هفته به این تیم وارد شد، هرچند یوفا فعلاً این محرومیت را به تعویق انداخته است.

با این وجود بازیکنان رئال حریفشان را دست‌کم نمی‌گیرند. میشل سالگادو، مدافع 32 ساله
 رئال مادرید معتقد است که این اتفاقات می‌تواند انگیزه رقیب همشهری‌شان را در آستانه این شهرآورد بیشتر کند، به ویژه اینکه آتلتیکو در 9 سال اخیر نتوانسته رئال را شکست دهد: «آنها پس از شکست اخیرشان، مانند فردی زخم‌خورده هستند. آنها مقابل تیمی که بیش از دیگر تیم‌ها مایل به شکست‌دادنش هستند، می‌خواهند اوضاع را به حالت عادی برگردانند.»
هیگوان، مهاجم آرژانتینی رئال‌مادرید هم که در این فصل به بازیکن ثابت تیم تبدیل شده، با سالگادو هم‌عقیده است.

 او به روزنامه آس می‌گوید که آتلتیکو حریف خطرناکی است: «آتلتیکو از شکست مقابل بارسا ناراحت و خشمگین است و می‌خواهند چهره تیم‌شان را مقابل ما بهبود ببخشند. آنچه در بارسلونا به آنها گذشت شگفت‌آور بود، ولی گاهی در فوتبال چنین نتایجی اتفاق می‌افتد. ما نمی‌توانیم به خاطر آن شکست با اعتماد زیادی بازی کنیم، چرا‌که آتلتیکو خیلی بهتر از چیزی است که در نوکمپ نشان داد.

این یکی از آن بازی‌های عجیب بود که همه چیز به ضرر یک تیم و به نفع تیم دیگر بود.» هیگوان اضافه می‌کند که بازیکنان رئال تنها باید روی بازی خودشان تمرکز کنند: «ما نباید به فکر بازی آتلتیکو باشیم. ما باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم. می‌دانیم که در صورت شکست، آنها وارد بحران می‌شوند ولی ما در خانه مقابل اسپانیول به تساوی رسیدیم و حالا باید آن امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. مطمئنم که بازی بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود و امیدوارم مثل فصل گذشته به آتلتیکو گل بزنم.»

رئال مادرید در 5 بازی اخیرش بدون شکست بوده و در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا و ویارئال در رده پنجم قرار دارد. رائول که در 3 بازی اخیر 4 گل زده، آماده‌ترین مهاجم فعلی رئال است. آرین روبن هم برای این بازی آماده شده، ولی گوتی و دیارا، 2 هافبک اصلی رئال ممکن است به این بازی نرسند. آگیره، سرمربی آتلتیکو که تیمش پس از 2 شکست اخیر با 9 امتیاز به رده هفتم سقوط کرده، می‌تواند روی بازگشت سیمائو و فورلان حساب کند، در حالی که مانیش و ماکسی رودریگز ممکن است برای این بازی آماده نشوند.

خبر محرومیت آتلتیکو از 2 بازی خانگی در لیگ قهرمانان، در روزهای اخیر جنجال زیادی به پا کرد، ولی یوفا پس از تقاضای تجدیدنظر این باشگاه این حکم را به تعویق انداخته است. یوفا دلیل اصلی این تصمیم را رفاه تماشاگران لیورپول عنوان کرده که برای سفر به مادرید برنامه‌ریزی کرده بودند.

نیستلروی مهاجم رئال‌مادرید هم معتقد است که آتلتیکو نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است: «آنها در این بازی می‌خواهند شکست مقابل بارسا را فراموش کنند.»
 او درباره خط دفاع آتلتیکو می‌گوید: «اویفالوژی و هیتینگا خط دفاع این تیم را قوی‌تر کرده‌اند.

آنها در هر پست یک یا دو بازیکن خوب دارند. پیروزی در کالدرون بسیار سخت‌تر از سال قبل خواهد بود ولی اگر فوتبال خودمان را بازی کنیم، می‌توانیم موفق شویم.» فان نیستلروی که سال گذشته توانست به آتلتیکو گل بزند، در تمجید از آگرو، مهاجم حریف می‌گوید: «او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.»

 در بازی دوم امشب، ویارئال که در کنار والنسیا با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته در خانه اسپانیول بازی دشواری دارد.

کد خبر 66015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز