نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به ضرورت احیای بافت فرسوده برای تغییر مهندسی شهر گفت: باید طرح‌ها و برنامه‌ها به نفع شهروندان باشد تا تغییرات خوبی اتفاق بیفتد.

بازدید سروری از منطقه 13

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های منطقه ۱۳ اضافه کرد: باید زمینه بافت فرسوده تسهیلات خوبی به شهروندان ارائه شود؛ در همین راستا در حال حاضر پیگیر جلساتی با وزارت مسکن هستیم و به زودی تغییرات خوبی در موضوعات شهرسازی اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه در تلاشیم شورایاری‌ها ظرفیت قانونی یابند گفت: با تدابیر شهردار تهران مجمع معتمدین محلی تشکیل شده تا به عنوان بازوی کمکی شهرداری تصمیم سازی و ایده‌پردازی کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهردار منطقه ۱۳ در بحث تملک ساصد و آزادسازی اراضی دوشان تپه به نفع شهروندان گفت: بدون تردید با این اقدامات گشایش و تحولات خوبی در منطقه ۱۳ رخ می‌دهد و این منطقه چشم انداز بسیار روشن و امید بخشی در سال آینده دارد.  

او با بیان اینکه با تملک و تجمیع بافت فرسوده و ایجاد فضای سبز عمومی، سرانه فضای سبز منطقه بالا می‌رود، ادامه داد :میزان توزیع فضای سبز در سطح محلات به دلیل بافت فشرده مسکونی یکنواخت نیست و تا جایی که امکانش وجود دارد شهرداری با حمایت شورای شهر نسبت به افزایش سرانه فضای سبز بویژه در نقاط مورد نیاز اقدام کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح رصد و بررسی دقیق میدانی مسائل و مشکلات موجود در محلات افزود: در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه ای به توسعه محلات شده است و نباید توجه به‌ پروژه‌های بزرگ مقیاس باعث شود از پروژه‌های محلی و رسیدگی به درخواست های شهروندان غافل شویم.  

سروری در جریان این بازدید از روند انجام پروژه‌های منطقه از جمله پروژه های احداث پارکینگ در درب اول و سوم بوستان جنگلی سرخه‌حصار، مسیر تندرستی و فعالیت های نگهداشت این بوستان و پروژه ایستگاه پردازش تفکیک پسماند (mrf) قرار گرفت و با تاکید بر این نکته که از فرصت مسئولیت برای خدمت بیشتر به شهروندان استفاده کنیم، گفت: چالش‌ها و مسائل شهروندان با اتخاذ تدابیر مناسب باید رفع شوند تا بتوان از فرصت های موجود بهره گرفت و در عرصه خدمت رسانی شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 659806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha