بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند در حال حاضر حداقل یک گوشی هوشمند تاشو در بازار دارند، این در حالی است که شرکت‌هایی مانند سامسونگ تاکنون سه نسل از این دستگاه‌ها را روانه بازار کرده‌اند.

اپل تاشو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، با این حال، اپل هنوز یک آیفون تاشو عرضه نکرده است، اما گزارش‌هایی مبنی بر عرضه چنین دستگاهی منتشر شده است. البته  یک گزارش جدید نشان می‌دهد که عرضه آیفون تاشو با تاخیر مواجه شده است.

بر اساس یک گزارش جدید، تولید آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. گفته‌شده،  این شرکت در حال بررسی ارائه مک‌بوک‌های تاشوی تمام صفحه است.

تاخیر برای عرضه یک آیفون تاشو اگر تا سال ۲۰۲۵ رسمی نشود، بسیار طولانی است. پیش از این، شایعه شده بود که این دستگاه در سال‌های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شود تا بتواند با رقبای موجود در بازار مقابله کند، اما تاخیر در عرضه نشان می‌دهد که این غول فناوری عجله‌ای برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو ندارد.

جالب اینجاست که اپل اکنون روی مک‌بوک‌ها تمرکز کرده و ظاهرا در حال بررسی احتمالات ارائه یک نوت‌بوک تاشو تمام صفحه است. این شرکت در حال حاضر در حال مذاکره با تامین‌کنندگان صفحه نمایش تاشو حدود ۲۰ اینچی است.

با این حال، جدول زمانی عرضه مک‌بوک تاشو احتمالاً دیرتر از سال ۲۰۲۵ است و به احتمال زیاد عرضه آن در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ انجام می‌شود. این می‌تواند یک دسته محصول جدید برای شرکت با دو مورد استفاده متفاوت در حالت تاشو و کاملا باز باشد.

بیشتر بخوانید:

در همین حال، اپل قرار است در سال جاری چندین محصول جدید از جمله سری آیفون ۱۴، چیپست M2، مک‌بوک‌های مجهز به چیپست M2، آی‌مک پرو ۲۷ اینچی با پردازنده M1 Pro یا M1 Max و مک‌مینی جدید را روانه بازار کند.

کد خبر 659110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha