همشهری آنلاین: جز شاخص سهام بورس بلژیک که با کاهش ارزش مواجه بود، شاخص سهام بازار بورس دیگر کشورهای اروپا در پایان معاملات سه شنبه افزایش یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر، به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز ، ارزش شاخص سهام "فوتسی 100 "(FTSE 100) در بازار بورس لندن با سه و بیست و سه صدم درصد افزایش به چهار هزار و سیصد و نود و چهار ممیز بیست صدم واحد رسید.

ارزش شاخص سهام "دکس" (XETRQ DAX) در بازار بورس فرانکفورت آلمان با سه و پنج صدم درصد افزایش به پنج هزار و دویست و شانزده ممیز هشتاد و پنج صدم واحد رسید.

ارزش شاخص سهام "کک 40" (CAC 40) در بازار بورس پاریس با دو و نود صدم درصد افزایش به سه هزار و ششصد و سی و سه ممیز نود و دو صدم واحد رسید.

ارزش شاخص سهام "اس اند پی/ ام آی بی" (S&P/MIB) در بازار بورس میلان ایتالیا با چهار و بیست و هفت صدم واحد افزایش به بیست و سه هزار و ششصد و نه واحد رسید.

ارزش شاخص سهام "آی بی یی ایکس" (IBEX) در بازار بورس مادرید با دو و هفتاد و نه صدم واحد افزایش به ده هزار و دویست و سی و سه ممیز هشتاد صدم واحد رسید.

در این میان، تنها ارزش شاخص سهام "بی یی ال 20"(BEL 20) در بازار بورس بلژیک در میان کشورهای اروپایی کاهش یافت.

ارزش شاخص سهام این بازار بورس با سه و هفت صدم درصد کاهش به دو هزار و دویست و پنجاه و سه ممیز چهل و هشت صدم واحد رسید.

همچنین، ارزش شاخص سهام "پی سی آی 20" (PSI 20) در بازار بورس لیسبون پرتغال با بیشترین افزایش در میان بازار بورس های کشورهای اروپایی، یعنی با شش و چهارده صدم درصد افزایش به هفت هزار و سیصد و چهل و شش ممیز چهل صدم واحد رسید. 

کد خبر 65834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز