سرانجام بعد از انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو و حاشیه های بعد از آن مراسم معارفه وی اول اسفند برگزار می شود.

هادی ساعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداو سیما، مراسم معارفه هادی ساعی به عنوان رییس جدید فدراسیون تکواندو روز یکشنبه (اول اسفند) برگزار می شود که براساس آن وزیر ورزش و جوانان حکم ریاست وی را ابلاغ می کند. پیش از این قرار بود، این مراسم سوم اسفند برگزار شود.
 
انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵ دی برگزار شد و در آن هادی ساعی با ۲۹ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، اما پس از برگزاری انتخابات، برخی از اعضای مجمع به تعداد آرای ساعی اعتراض و به دیوان عدالت اداری هم شکایت کردند. وزارت ورزش و جوانان نیز موضوع را از نهاد حقوقی ریاست جمهوری متولی تصویب اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی پیگیری کرد و سرانجام این نهاد نتیجه انتخابات تکواندو را به تایید رساند و دیوان عدالت اداری هم شکایت موجود را رد کرد.
 پیش از این سیدمحمد پولادگر با احتساب چند سال نایب رییسی، سرپرستی و پنج دوره ریاست فدراسیون، حدود ۲۵ سال مدیریت فدراسیون تکواندو را برعهده داشت که پس از این دوره از انتخابات فدراسیون تکواندو، به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

کد خبر 657967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha