مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از از ریزش ساختمان در رباط کریم خبر داد و جزئیات حادثه را تشریح کرد.

ریزش ساختمان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در ساعت ۲۰:۱۰ دیشب گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از سوی عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، تعداد زیادی از افراد در زیر آوارها قرار دارند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش‌نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی، موفق شدند ۸ نفر از افراد زیر آوار را نجات دهند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای امر متأسفانه ۳ نفر فوت شدند و عملیات نجات برای رهاسازی دیگر نفرات احتمالی ادامه داشت و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ‌های زنده‌یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات بودند.

به گفته فتحی، در این عملیات ۲۶ نفر نیروی عملیاتی هلال احمر اعم از پرسنل و داوطلب حضور دارند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران با اشاره به این‌که عملیات نجات و جستجو تا صبح امروز ادامه داشت، گفت: عملیات آواربرداری در حادثه ریزش ساختمان در رباط کریم به پایان رسیده است و در پی این حادثه ۹ نفر کشته و ۹ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ امدادگر در این حادثه حضور داشتند، ادامه داد: در ساعت ۷:۳۰ صبح امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ پس از بیرون کشیدن پیکر یک مرد از زیر آوار، عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در رباط کریم به پایان رسید.
 

کد خبر 657814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha