همشهری آنلاین: حسین عسگری پس از قرار گرفتن در صدر جدول دوچرخه‌سواران آسیا، به مراسم تقدیر از برترین‌های جهان دعوت شد.

حسین عسگری، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران پس از قرارگرفتن در صدرجدول رده‌بندی امتیازآورترین رکابزنان حاضر در تورهای آسیایی در سال 2008، برای دومین بار به عنوان نماینده‌ این قاره کهن به مراسم تقدیر از برترین‌های جهان دعوت شد.

این عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: "همه ساله صدرنشینان قاره‌های مختلف را برای تقدیر به مراسمی دعوت می‌کنند. امسال هم با توجه به صدرنشینی من در آسیا، دعوتم کردند. کشور میزان برگزار کننده‌ این مراسم هنوز مشخص نیست. "

وی افزود: "دعوتنامه‌ رسمی حضور در این مراسم به دستم نرسیده است. با خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری صحبت کرده و از او خواسته‌ام تا طی تماسی دعوتنامه‌ رسمی را هم بگیرد. البته "خالقی" برای اخذ ویزا  هم دعوتنامه‌ کشور میزبان مراسم را باید بگیرد".

حسین عسگری سال گذشته نیز به عنوان صدرنشین آسیا به این مراسم دعوت شد، اما به دلیل عدم صدور روادید نتوانست در مراسم شرکت کند. وی در این رابطه گفت: "سال گذشته دعوتنامه دیر به دستم رسید و نتوانستم ویزا بگیرم . امسال از فدراسیون خواسته‌ام اگر می‌شود تمام شرایط را توضیح دهند تا دعوتنامه زودتر به دستم برسد. امیدوارم حداقل امسال در این مراسم که افتخار بزرگی برای من، دوچرخه‌سواری ایران و دوچرخه‌سواری آسیاست، شرکت کنم. "

وی ادامه داد: "سال گذشته که من نتوانستم در مراسم شرکت کنم، کاپ تقدیر را برایم ارسال کردند. امیدوارم امسال خودم کاپ را به ایران بیاورم. حضور یک دوچرخه‌سوار ایرانی در این مراسم کار تبلیغی برای دوچرخه‌سواری ایران و آسیاست، هرچند که شاید برخی افراد درکی از این افتخار نداشته باشند. "

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری یادآور شد: "مراسم تقدیر از امتیازآورترین رکابزنان قاره‌ها سه دوره است که برگزار می‌شود. در دوره‌های گذشته "میزونف" قزاق و قادر میزبانی هر کدام یک بار و یکبار هم من به این مراسم دعوت شدیم. این دومین بار است که من به این مراسم دعوت می‌شوم."

کد خبر 65777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز