همشهری آنلاین: در این نامه که به امضای "فیلیپ شوالیر" مدیر بخش جاده‌ uci و "مارک چاولون" معاون ورزشی وی رسیده است، ضمن تقدیر از ایران به خاطر برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین دوره‌ تور ریاست جمهوری، نظر کارشناسی "بروبین" ناظر این تور بیان شده است.

در این نامه آمده است: "بنابر اعلام رسمی نماینده رسمی uci در تور، تمام موارد تور مانند داوری، عوامل برگزاری، رسانه‌ها، همکاری مردم و پلیس با مسئولان، وضعیت جاده‌ها و امنیت برگزاری، همه در سطح مطلوب و مطابق با قوانین اتحادیه بین‌المللی برگزار شد. طبق قوانین جهانی این تور یکی از تورهای خوب آسیا بود. "

همچنین در مورد نقاط ضعف این تور آورده شده است: " تنها نقطه‌ منفی آن کمبود ماشین‌های رو باز (بدون سقف) برای داوران بود. طبق بند ‌٣٤٠٤-2/٢ قوانین داوری تورها، در هر تور باید داوران در ماشین‌های بدون سقف حضور داشته باشند تا مسابقه را ببینند، اما در تور جام ریاست جمهوری ایران از چهار خودرو موردنیاز تنها یک خودرو وجود داشت."

در بخش دیگری از این نامه آمده است: "‌با توجه به سطح مطلوب برگزاری تور، می‌شود نمره‌ مطلوبی به آن داد. هر چند نباید این را فراموش کنیم که این تور برای نخستین بار برگزار می‌شد و در آینده بهتر خواهد شد."

در بخش پایانی این نامه، مسئولان بخش جاده‌ اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری ابراز امیدواری کردند که در دومین دوره‌ تور ریاست جمهوری، نقایص نخستین دوره‌ آن برطرف شود و تور ایران در سطح بهتری برگزار شود.

نخستین دوره‌ تور دوچرخه‌سواری جام ریاست جمهوری ایران اردیبهشت ‌٨٧ در استان‌های تهران و قم برگزار شد.

کد خبر 65775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز