چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

در صفحه رسمی توییتر فیسبوک اعلام شد که «اخبار فید» (News Feed) به «فید» (Feed) تغییر نام می‌دهد.

فیسبوک

به گزارش همشهری آنلاین، در ایمیلی که به وب‌سایت ورج ارسال شد، فیسبوک توضیح داد که این «فقط یک تغییر نام است تا محتوای متنوعی را که مردم در فیدهای خود می‌بینند بهتر منعکس کند» و نباید «تأثیر گسترده‌تری بر تجربه اپلیکیشن داشته باشد».

فیسبوک که تا این ماه حدود ۲.۸۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، در ماه‌های اخیر، در مورد تاثیرگذاری بر سلامت روان نوجوانان دچار چالش‌هایی شده و به دلیل نحوه مدیریت داده‌های کاربران اروپایی خود، با فشار اتحادیه اروپا مواجه بوده است.

فید فیسبوک که با نام «نیوز فید» شناخته می‌شد، یک ویژگی برای این شبکه اجتماعی است. فید سیستم اصلی است که از طریق آن کاربران در معرض محتوای ارسال شده در شبکه قرار می‌گیرند. فید، اطلاعاتی را برجسته می‌کند که شامل تغییرات نمایه، رویدادهای آینده و تولدها و سایر به‌روزرسانی‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فیسبوک با استفاده از یک روش اختصاصی، تعداد انگشت‌شماری از به‌روز رسانی‌ها را انتخاب می‌کند تا به کاربران هر بار که از فید خود بازدید می‌کنند، از میانگین ۲۰۰۰ به‌روز رسانی که به طور بالقوه می‌توانند دریافت کنند، نشان دهد. بیش از دو میلیارد نفر هر ماه از فیسبوک استفاده می‌کنند که آن را به پربیننده‌ترین و تاثیرگذارترین جنبه صنعت خبر تبدیل می‌کند. این ویژگی که در سال ۲۰۰۶ معرفی شد که اکنون به "Feed" تغییر نام داده است.

کد خبر 657626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha