نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده امام خمینی جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهـای مـرفهین و حاکمـان بـی درد کشورهای اسلامی است. این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ، خانه و کاشانه و شکسـت و تلخـی کمبود و فقر و گرسنگی نمی داند. این جنگ، جنگ اعتقاد است، جنگ ارزشهای اعتقـادی-انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول وخوشگذرانی است.

مهدی کوچک زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، مهدی کوچک زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی روند مذاکرات وین و مسئله مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: کیست که نداند مردم ما در سختی هستند. ریشه مصیبت آن جاست که می‌گویند با همه دنیا باید تعامل کنیم. حرفی که علما باید بزنند این است که می دانیم در سختی هستید اما بدانید سازش خسرانش بیشتر از مقاومت است. البته کاری کردند که این مسیر مستقیم گم شده است. کسی نیست برای مردم حرف رهبر انقلاب را تببین کند. یک نهضت حاصل شده که استقامت لازم دارد. باید نگهش داریم.

آمریکا باید بیرون از برجام بماند تا یاد بگیرد که دیگر هیچ تعهدی را پاره نکند | امتیاز هایی که ایران از مذاکره می خواهد عملا سوخته است

وی ادامه داد:‌ به فرموده امام خمینی جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهـای مـرفهین و حاکمـان بـی درد کشورهای اسلامی است. این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ، خانه و کاشانه و شکسـت و تلخـی کمبود و فقر و گرسنگی نمی داند. این جنگ، جنگ اعتقاد است، جنگ ارزشهای اعتقـادی-انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول وخوشگذرانی است.

کوچک زاده ادامه داد: فرقی بین ظریف و باقری کنی در مذاکره با آمریکا وجود ندارد و ما مخالف این رویکردیم. از نظر بنده هر مذاکره‌ای با آمریکا به عنوان قاتل شهید سلیمانی اشتباه است.

کد خبر 656787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha