امام جمعه یزد با بیان اینکه مسئولان با تلاش جهادی خود قدردان حضور مردم در پشتیبانی از نظام باشند، گفت: ظلم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران در پیش از انقلاب قابل شمارش نیست.

ناصری یزدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: امروز همه مردم بزرگ ایران بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کردند و با حضور خود تمام دشمنان را ناامید کردند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نعمت و لطف بسیار عظیم خدا به ما بوده گفت: امیدواریم که قدر این لطف، نعمت و عنایت خداوند را بدانیم و در مسیر حفاظت و حراست از آن تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: کاری که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب کرد، خواسته بسیاری از اولیاالله و ائمه اطهار(ع) بود و هر حرکت و قیامی که از سوی ائمه صورت می‌گرفت در راستای تشکیل حاکمیت الله در جامعه بوده است.

ناصری یزدی استکبار ستیزی و خاضع بودن در برابر خدا را دو ویژگی یک فرد مومن دانست و گفت: ما در خیلی از موارد پیشرفت‌های عظیم، شگرف و معجزه آسایی نسبت به پیش از انقلاب داشتیم که بیان هر یک از آنها زمان بسیار زیادی می‌خواهد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه پیش از انقلاب زنجیر اسارت بر گردن ما بود و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر کجا که می‌خواستند ما را می‌کشیدند و هر نوع که می‌خواستند برای سرنوشت ما تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی گفت: متاسفانه استکبار جهانی پیش از انقلاب با ظلم‌های بسیاری که کرد سرمایه‌های عظیم ایران را به تاراج برد و فقر و بی‌سوادی را برای مردم ما به ارمغان می‌آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: یکی از نمونه‌های بسیار کوچکی که استکبار علیه ایران ظلم می کرد در ارتباط با صنعت هوایی ما بود به گونه ای که به گفته یکی از فرماندهان نیروی هوایی، هر هواپیمای جنگی ما بعد از چند پرواز با مشکل قطع برق روبرو می‌شد و آمریکایی‌ها هر دفعه یک قطعه از آن را باز کرده و با خود به آمریکا می‌بردند و پس از چند هفته چندین هزار دلار از ما پول می‌گرفتند و دوباره هواپیما را با راه اندازی قطعه جدید فعال می‌کردند.

ناصری یزدی گفت: این فرمانده می‌گفت پس از انقلاب ما که دیگر به آمریکا دسترسی نداشتیم با ترس و لرز این قطعه را باز کردیم که خراب‌تر نشود و وقتی باز کردیم دیدم تنها یک فیوز است که بعد از چند پرواز یک مرتبه می‌سوخت و باید آن را تعویض می‌کردیم؛ اما آمریکایی‌ها نه تنها اجازه نمی‌دادند که ما نزدیک این قطعه شویم بلکه هزاران دلار برای هر مرتبه تعویض این فیوز از ما پول می‌گرفتند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه خداوند متعال این انقلاب را دوست دارد و در طول سال‌های پس از انقلاب از این انقلاب حمایت‌های زیادی کرده گفت: حال اگر مسئولی در این انقلاب اشتباه کرد و فریب خورد نباید به پای انقلاب بنویسیم و ارزش‌های انقلاب را نباید زیر سوال ببریم.

وی گفت: هر کسی خدای ناکرده به هر طریقی به این انقلاب ضربه بزند، به خودش و جامعه اش خیانت کرده است، این انقلاب بر پایه خون هزاران شهید بنا شده و باید قدردان این شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از مسئولان دولت خواست قدردان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر عرصه‌های انقلاب باشند و با تمام تلاش خود زمینه رفع مشکلات این مردم را فراهم کرده و به این وسیله شکرگزار این حضور باشند.

کد خبر 656504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • بهزاد IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    36 0
    ایشان امام جماعت هستند یا متخصص اورهال هواپیمای جنگی ؟
    • IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 17
      دقت نفرمودی گفت یکی از فرماندهان...
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    15 0
    شاید خالی بسته مگه میشه بخاطر فیوز زمین گیر بشه حاج اقابعضی ازاینهابرای مطرح کردن خودشان دروغ زیاد میگن باور نکن
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    13 0
    امان از دست این فیوز.
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    12 0
    فیوزززززز
  • رجب صفروف IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    3 10
    مرگ بر امریکا.مملکت از نظر کارشناس ازتمام کشورهای سایر جهان سرآمد هست.
  • تتت IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    17 0
    آنها ظلم کردن شما چه کار کردین
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    11 0
    ایشون تخصوص در امور هواپیمادارن پس خوب یک روحانی... هم به این امر توجه وتخصوص دارنننند
  • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    14 1
    الان واسه ماشینهای از رده خارج ایران خودرو و سایپا باید مردم میلیونها تومان هزینه کنن پول ی پراید با بی ام و و بنز برابری داره 🤣