سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از گره زدن ریسمان امنیت برخی کشورهای شیخ نشین به رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان گفت: این افراد بدانند، زمانی که آمریکایی‌ها شیره وجود آن‌ها را بکشند، مانند قذافی‌ها آن‌ها را به دور خواهد افکند.

سردار رمضان شریف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف پیش از ظهر جمعه ۲۲ بهمن ماه و در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ورامین طی سخنانی با بیان اینکه نام مردم ورامین با نام نهضت اسلامی پیوندی عمیق و وثیق دارد ، خطاب به مردم این منطقه گفت: شما السابقون السابقون هستید.

وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای مرور شرایط قبل از انقلاب و شرایط کنونی دانست و گفت: دشمن تلاش دارد، با بهره گیری از رسانه‌های قدرتمند خود و شبکه سازی های منظم و حرفه ای حقایق انقلاب اسلامی و نهضت امام را به گونه‌ای که خود می‌خواهد، به افکار عمومی عرضه کند؛ چرا که به خوبی می‌داند، که ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی کشور شرایط دفاع مقدس و مبارزات انقلابی را درک نکرده اند و در آن زمان نبودند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم کاری وسیع در حوزه تبیین واقعیت‌های اسلامی و ماهیت دشمنان نظام را مورد اشاره قرار داد و افزود: ما نتوانستیم ، چهره واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب و راه طی شده ۴۳ سال گذشته را همراه با موانع و مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده بود، به خوبی ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد ، دستاورد نظام اسلامی را نادیده گرفته و چهره رژیم وابسته و منحوس پهلوی را بازسازی کند و مدام بدون اشاره به حقارت محض مردم در دوران پهلوی بر این طبل می کوبد، که نظام برآمده از انقلاب قادر به حل مشکلات مردم نیست ، همه شئونات کشور ما در دوران پهلوی در دستان مستشاران خارجی بود.

سردار شریف ملت ایران را بی بهره از ثروت عظیم کشور در زمان طاغوت دانست و تاکید کرد: طبق گزارش سازمان بودجه رژیم طاغوت ۷۰ درصد از جمعیت کشور در آن زمان در روستاها بودند، حال آنکه کمترین امکانات گاز، بهداشت و درمان، برق، آب آشامیدنی و… برخوردار نبودند، در حالی که ۷۰ درصد از جمعیت کشور بیسواد بودند، ادعای ورود به دروازه‌های تمدن را داشتند.

وی کارنامه نظام اسلامی در هر حوزه‌ای را قابل مقایسه با رژیم طاغوت و حتی دولت‌های وابسته به آمریکا در عصر جدید ندانست و گفت: چند روز قبل یکی از اندیشمندان آمریکایی به این امر اعتراف کرد و با سوادی ۹۰ درصد از مردم ایران و برخورداری روستاهای دوردست از نعمت گاز و… را به عنوان سند این امر بیان کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز و علیرغم تمام دشمنی‌ها دستاوردهای کشور در همه زمینه‌ها قابل توجه است ، شما قدرت نظامی و امنیتی کشور را ببینید ، صهیونیست‌ها علیرغم عربده کشی‌های متعدد جرأت کوچک‌ترین تعدی به کشورمان را ندارند، چرا که بعد از دفاع مقدس با دستور و تأکیدات مقام معظم رهبری برای قدرتمند شدن کشور اقدامات مناسبی شده است، تا جایی که امروز صهیونیست‌ها جرأت دست از پا دراز کردن ندارند و به خوبی می‌دانند، در پس یک اشتباه چه بلایی بر سرشان خواهد آمد.

وی ادامه داد: دشمن در پی زیر سوال بردن گذشته انقلاب اسلامی است، می‌خواهند وضعیت فعلی را بحرانی و حاصل ناکارآمدی نظام جلوه دهند و امید را از کشور بگیرند، اما به فضل الهی امروز زیرساخت‌های مستحکم در کشور داریم و در گام دوم انقلاب اسلامی مطابق با نقشه راه گام دوم انقلاب مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل خواهیم کرد، در شرایط بدی کشور را از رژیم وابسته طاغوت تحویل گرفتیم و ۴۳ سال برای بازگرداندن عزت و عظمت به کشور راه‌های صعب العبور را طی کردیم.

این مقام نظامی شکست‌های پی در پی آمریکا و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز از کودتاچیان علیه انقلاب اسلامی، صدام و رژیم بعث، داعش و القاعده و… خبری نیست، هیچ صحنه‌ای سراغ نداریم، که آمریکایی‌ها پیروز میدان و ما بازنده باشیم، مشکلات داریم، اما نظام بالنده و قدرتمند اسلامی به تمام مشکلات غالب خواهد شد.

وی با انتقاد از گره زدن ریسمان امنیت برخی کشورهای شیخ نشین به رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان گفت: این افراد بدانند، زمانی که آمریکایی‌ها شیره وجود آن‌ها را بکشند، مانند قذافی‌ها آن‌ها را به دور خواهد افکند.

شریف خاطر نشان کرد: اگر ایران قدرتمند نبود و امیدی نداشت ، ضرورتی نداشت ، تا آمریکایی‌ها هر روز به ایران بپردازند ، این همه تلاش و جلسه و وحشت برای چیست، آن ها می‌دانند ، با قدرتی متکی بر قرآن کریم مواجه هستند، باید سعی در ارتقا کشور داشته باشیم و بدانیم ، مردم مهمترین سرمایه نظام هستند و باید با برنامه عقلانی و مدیریت جهادی رضایت مردم و مقام معظم رهبری را به همراه آوریم.

کد خبر 656491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha