یکی از محافظان «معمر قذافی» ادعا کرد، رهبر سابق لیبی، کشته نشده و هنوز زنده است.

قذافی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «عائشه الفیتوری» از محافظان «معمر قذافی» رهبر پیشین لیبی در گفت‌وگو با شبکه «روسیا الیوم» ادعا کرد، قذافی زنده است و شخصی که در جریان ناآرامی‌های موسوم به "بهار عربی" ۲۰۱۱، کشته شد، یکی از نزدیکان اوست.

وی توضیح داد، [در جریان درگیری‌ها] قذافی وارد شهر «سرت» نشد؛ کسی که وارد این شهر شد شخصی شبیه به قذافی به نام «حمید ابومنیار قذافی» بود؛ معمر قذافی به «بنی ولید» (در شمال لیبی) رفت، سپس آنجا را ترک کرد.

 الفیتوری در ادامه گفت: به ملت اطمینان می‌دهم که حال رهبرم خوب است و مقاومت را رهبری می‌کند.

«معمر قذافی» زنده است! | ادعاهای عجیب یکی از زنان محافظ رهبر سابق لیبی
عائشه الفیتوری یکی از زنان محافظ قذافی

این محافظ برای تقویت ادعای خود افزود، وقتی از یکی از افسران جدا شده از قدافی پرسیده شد که چرا تا کنون به لیبی بازنگشته، وی پاسخ داد: «اگر حمید ابومنیار قذافی را به من نشان دهید برمی‍‌گردم». طبق ادعای این شخص، این امر نشانه‌ای است بر این که فرد کشته شده حمید ابومنیار است نه معمر قذافی.

ده سال پیش (۱۳۹۰)، معترضان مسلح در لیبی با تسلط کامل بر شهر سرت زادگاه معمر القذافی دیکتاتور لیبی پرچم جدید لیبی را بر فراز مرکز این شهر به اهتزاز در آوردند. در ادامه این درگیری‌ها اعلام شد، معمر قذافی رهبر وقت لیبی توسط معترضان مسلح کشته و جسد وی به مصراته منتقل شده است

کد خبر 655101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 2
    اگه اینطوری باشه فردا یکی هم در میاد میگه صدام زندست یکی هم در میاد میگه شاه زندست....بابا چه خبره توی این دنیای دیوانه ی دیوانه؟!
  • مهدی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    بنظر من هیچکس بزور نمی‌تواند حرف از عدالت بزند حکومت زور غیر ممکن است نه بخاطر چند روزی که لذت می‌برند بخاطر آینده ای که در تاریخ به یادگار خواهند گذاشت بعد از شهادت رسول الله خانه نشینی مولا شهادت همسرش زور و اختناق و تحمیلی که دو دهه از عمر مولا را گرفت روی جهل خبیسه روی فقط یک قول یک حرف روی دردهایی که هنوز کسی خبر ندارد اسلام به حرف نمی‌شود مسلمانی با تزویر و فریب و دروغ خیلی فرق می‌کند شهوت ریاست برای کسی جذاب است که تعهدی به دین ندارد قذافی چه مرده چه زنده مرده است
  • محمد US ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 2
    هیتلر.صدام.قذافی زنده هستن
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 1
    درسته حتی چنگیز خان مغول هم زندست راست میگم تو افریقا مخفی شده😂
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    سیاست پدر و مادر ندارد معنی سیاست یعنی فریب و حیله و دروغ
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 2
    روزهای آخرش از تشیع حرف می زد