با توجه به روند استفاده از باتری‌های غیرقابل جابجایی در لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند، پاوربانک‌ها برای حمل روزانه افراد در کوله‌پشتی بسیار ضروری هستند.

پاوربانک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، در ابتدا، مصرف‌کنندگان به دنبال بسته‌های باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی، سپس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سپس ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی بودند، زیرا وسایل الکترونیکی ما روز به روز تشنه انرژی می‌شوند. یکی از اینفلوئنسرهای چینی پاور بانک‌ها را به سطح دیگری رسانده، زیرا اکنون یک پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی را ساخته است!

هَندی گِنگ، اینفلوئنسر چینی صنعتگر الکترونیک، اخیرا ویدیویی را در ویبو و یوتیوب خود منتشر کرده است با عنوان «من یک پاوربانک قابل حمل ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی ساخته‌ام.»

تصاویر | ساخت پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی!

او در این ویدئو به طنز اشاره می‌کند، از اینکه دوستانش پاوربانک‌های بزرگ‌تری از او داشته‌اند خسته شده است و می‌خواست نشان دهد که بزرگ‌ترین و بادوام ترین باتری را در اختیار دارد!

از ساخت پاوربانک، به نظر می‌رسد که مرد برای خود یک بسته باتری شبیه تخت خریده است، شاید هم چیزی شبیه به باتری‌هایی که در پایین یک خودروی برقی می‌بینید. او بسته باتری را با یک محفظه فلزی نقره‌ای پوشاند تا طراحی آن شبیه به یک پاوربانک بزرگ شود.

تصاویر | ساخت پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی!

بعد راه‌اندازی پورت‌های شارژ ورودی و خروجی بود. او یک پورت شارژ ورودی با ۶۰ پورت شارژ خروجی را نصب کرد که تا ۲۲۰ ولت، ولتاژ پتانسیل الکتریکی را پشتیبانی می‌کند.

او نشان داد که با جدیدترین «اختراع» خود، اکنون می‌تواند تا ۲۰ دستگاه مختلف از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را همزمان شارژ کند.

علاوه بر این، با رتبه ولتاژ بالای ۲۲۰ پاوربانک، او می‌تواند از شارژ تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برقی، هم‌زمان بدون اتصال کوتاه عمده پشتیبانی کند.

تصاویر | ساخت پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی!

با این حال باید گفت که این پاوربانک به دلیل اندازه‌اش قابل حمل نیست، اما هندی، حداقل زمانی که برق قطع می‌شود، می‌تواند با آن راحت به امور روزمره‌اش ادامه دهد!

کد خبر 653818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha