شرکت چینی آلدوکیوب (Alldocube) سازنده تبلت‌های اندرویدی، نمونه‌ای ارزان قیمت را با نام آلدوکیوب اسمایل ایکس (Aklldocube Smile X) ساخته که دارای یک سری سخت‌افزار مناسب در کنار طراحی زیبا است.

تبلت چینی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، در خصوص مشخصات، «آلدوکیوب اسمایل ایکس» باید گفت که این تبلت، دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این تبلت مقرون به‌صرفه از یک پردازنده Unisoc Tiger T610 بهره می‌برد که یک SoC با هسته COta با دو هسته ARM Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 است. این پردازنده همچنین دارای یک GPU Mali-G52 MP2 است که با فرکانس ۶۱۴ مگاهرتز کار می‌کند.

این پردازنده با ۴ گیگابایت رم جفت می‌شود، در حالی که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با گزینه ذخیره‌سازی هم وجود دارد. این تبلت دارای دو اسلات سیم‌کارت است، اما اگر نیاز به اضافه کردن کارت میکرو اس‌دی دارید، باید یکی از اسلات‌ها را در این راه قربانی کنید.

بیشتر بخوانید:

برای رابط کاربری، «آلدوکیوب اسمایل ایکس» بر روی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و البته شک و تردید وجود دارد که آیا این سیستم‌عامل به اندروید ۱۲ به‌روز شود.

این تبلت یک دوربین در جلو و عقب دارد. دوربین جلو یک حسگر ۲ مگاپیکسلی بوده، در حالی که دوربین پشتی یک ۵ مگاپیکسلی است. تبلت همچنین دارای بلوتوث ۵.۰ و پشتیبانی از GPS است. قیمت پایه آن حدود ۱۵۰ دلار است.

کد خبر 654023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha